شناسهٔ خبر: 7165679 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

نمایشگاه عکس «عشق در سلسله سونگ» در گالری پله

بانی فیلم آنلاین: نمایشگاه عکس «عشق در سلسله سونگ» آثار نگار آقاعلی طاری جمعه 30 مردادماه ساعت 17 در کافه گالری پله گشایش می یابد.

صاحب‌خبر -

نگار آقاعلی‌طاری، عکاس 26 ساله دانش‌آموخته رشتة روانشناسی، از اعضای انجمن بین‌المللی فیاپ است که پس از موفقیت در جشنواره‌های داخلی و خارجی و  برگزاری چندین نمایشگاه گروهی، دومین نمایشگاه انفرادی خویش را با به تصویر کشیدن 12 عکس از نمایشی در کشور چین با عنوان «عشق در سلسله سانگ» (song) برگزار خواهد کرد.
وی معتقد است؛ نمایشنامه، اجرا و کارگردانی این نمایش به وسیلة zhang yimou(کارگردان المپیک 2008 پکن) و اعضای گروهش چنان خارق‌العاده و تحسین برانگیز بوده که شاید عکس‌های محدود نتواند به خوبی، حق مطلب را به تصویر کشد.
لازم به ذکر است؛ نمایش «عشق در سلسة سانگ»(song) را یکی از سه نمایش برتر دنیا دانسته اند.این نمایش که از تاریخ کهن و افسانه هانگزو( در چین) الهام گرفته، آمیخته با موسیقی، رقص و حرکات خارق العاده چنان تحسین برانگیز و کامل است که می توان آن را با نمایشنامه (Moulian Rouge) پاریس و (O show) لاس وگاس مقایسه کرد.
این نمایشگاه جمعه 30 مردادماه ساعت 17 در کافه گالری پله واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی یکم، جنب فرهنگسرای سرو افتتاح می شود و  تا 13 شهریور همه روزه از ساعت 12 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
 

نظر شما