شناسهٔ خبر: 7070787 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بررسی توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در آذربایجان غربی

جلسه رسیدگی به روند توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و دولت الکترونیک آذربایجان غربی با حضور معاون استاندار، نماینده مردم نقده و اشنویه و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در فرمانداری اشنویه برگزار شد.

صاحب‌خبر - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه مهندس یوسف زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از وضعیت موجود در شاخص های ICT شهر اشنویه و برنامه های آتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه زیرساخت های ارتباطی، از آمادگی این اداره کل در خصوص رسیدگی به مشکلات حوزه ICT خبر داد

در این جلسه که دکتر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر فراهم سازی بسترهای لازم جهت گسترش دولت الکترونیک در استان گفت: در هفته دولت بیش از 1540 نقطه خدماتی در استان با هم ارتباط داده می شوند تا گام اساسی در پیاده سازی دولت الکترونیک برداشته شود.

مهندس حسین زاده نماینده شهرهای نقده و اشنویه نیز خواستار تشکیل شورای راهبردی برای عملیاتی کردن دولت الکترونیک و همچنین ترسیم یک پلان مدیریتی برای ساخت یک فرآیند پاسخ گویی و پیگیری مناسب برای مشکلات حوزه ICT در شهرستانها شد.

مهندس خضری فرماندار اشنویه نیز با تشکر از معاون استاندار و مدیران حوزه ICT استان، مشکلات این شهر در خصوص امکانات و زیر سا خت های ارتباطی تشریح کرد.

همچنین هریک از مدیران حوزه ICT استان ضمن ارائه گزارش از عملکرد دستگاه مربوطه مسایل این شهر را مورد بحث و بررسی قرار دادند. در پایان، جلسه با چند مصوبه و تعیین زمانبندی برای بررسی ورفع این مشکلات به پایان رسید.

 

نظر شما