شناسهٔ خبر: 7051652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بايرلورکوزن،بوندسليگا را با برد آغاز کرد

در چارچوب مسابقات هفته اول فصل جديد بوندس‌ليگا، شالکه خانه وردبرمن را فتح کرد و بايرلورکوزن ميهمان خود، هوفنهايم را از پيش‌رو برداشت.

صاحب‌خبر -

 هفته اول ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي آلمان موسوم به بوندس‌ليگا از ساعت 18 امروز (شنبه) با انجام پنج ديدار همزمان پيگيري شد که در يکي از اين بازي‌ها شالکه در ديداري خارج از خانه با نتيجه 3 بر صفر بر وردبرمن غلبه کرد. شاگردان آندره برايتن‌رايتر در اين ديدار توسط تئودور جبرِ سلاسي (34- گل به خودي)، اريک ماکسيم چوپو موتينگ (68) و کلاس يان هونتلار (85) به گل رسيدند.

بايرلورکوزن هم در ورزشگاه باي‌آره‌نا با نتيجه 2 بر صفر مقابل ميهمانش، هوفنهايم به برتري رسيد. هوفنهايم در دقيقه پنج اين بازي با گل زودهنگام استيون زوبر از ميزبانش پيش افتاد ولي شاگردان راجر اشميت در ادامه با گل‌هاي دقيقه 45 استفان کيسلينگ و دقيقه 71 يوليان برانت نتيجه را به سود خود تغيير داد.

در ساير ديدارهاي برگزار شده عصر امروز هم نتايج به شرح زير رقم خورد:

آگزبورک صفر - هرتابرلين يک

دارمشتات 2 - هانوفر 2

ماينتس صفر - اينگلشتات يک

در ادامه بازي‌هاي هفته اول بوندس‌ليگا از ساعت 21 امشب به وقت تهران، بورسيا دورتموند در ورزشگاه سيگنال ايدونا پارک از بورسيا مونشن‌گلادباخ پذيرايي مي‌کند.

پرونده اين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان فردا (يکشنبه) بسته مي‌شود که در بازي نخست ولفسبورگ ميزبان اينتراخت فرانکفورت است و در جدال پاياني هفته اف‌سي کلن در خانه اشتوتگارت به ميدان مي‌رود.

نظر شما