شناسهٔ خبر: 7031943 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تلفات سنگین امارات در یمن

نظامیان امارات در همراهی با رژیم آل سعود، از زمان تجاوز به یمن ، خسارتهای زیادی دیده اند اما مقامات این کشور تنها به نیمی از این خسارتها اعتراف کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صداوسیما،در یمن موشک های کورنت  به شکارچیان تانکهای فرانسوی « لُکِلِر» امارات تبدیل شده اند.

منابع آگاه از خسارتهای وسیع امارات در مناطق کرش و المسیمیر در استان لحج، پایگاه النصر در خور مکسر، ورودی الخور در عدن، جاده العلم بین عدن و ابین و همچنین داخل ابین خبر می دهند. 
بر اساس آمار، طی 72 ساعت گذشته ، 32 زره پوش، 23 خودوری نظامی و 14 تانک ارتش امارات منهدم و 38 سرباز و 8 افسر این کشور کشته شده اند،امارات  تاکنون به نیمی از این آمارها اشاره کرده است. 
منابع آگاه اعلام کرده اند که نیروهای ویژه ارتش یمن با حضور در پشت جبهه نیروهای اماراتی، تاکنون ضربات مهلکی به آنها وارد کرده اند.
 منابع خبری همچنین گزارش دادند؛ نیروهای جنبش انصارالله یمن و ائتلاف به فرماندهی عربستان در سواحل استان الحدیده در غرب این کشور درگیر شدند.
نیروهای انصارالله از مواضع خود در سواحل  الطائف در منطقه الدریهمی به طرف کشتیهای جنگی که به ساحل نزدیک می شدند خمپاره شلیک کردند.

هنوز از میزان تلفات متجاوزان به این منطقه گزارشی مخابره نشده است.
 

 

نظر شما