شناسهٔ خبر: 6998081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار خرم آباد تاکید کرد:

لزوم اختصاص اعتبارات برای ایجاد ایستگاههای آتش نشانی در لرستان

خرم آباد - شهردار خرم آباد بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای ایجاد ایستگاههای آتش نشانی در شهرهای لرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی عیدی بیرانوند عصر چهارشنبه در همایش شهرداران لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت های استان لرستان جا مانده است، عنوان کرد: ما در بحث آسفالت شهری مشکل داریم و در خرم آباد با اعتباراتی که ما در بودجه داریم پنج سال طول می کشد که معابر خاکی شهر آسفالت شوند.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه باید برای این استان توسعه نیافته فکر اساسی شده و اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود، ادامه داد: یکی از انتظارات ما تخصیص اعتبارات مطالعات طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر خرم آباد و بروجرد است.

عیدی بیرانوند با اشاره به اصلاح چارت تشکیلاتی شهرداری ها، تصریح کرد: امروز چارت تشکیلاتی شهرداری ها مشکل اساسی دارد و بسیاری از پست های سازمانی پست کارگری هستند.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات به حساب های جاری شهرداری های مراکز استان ورود پیدا کرده است، افزود: دیوان محاسبات انتظار دارد به حساب های جاری شهرداری ها رسیدگی کند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه سازمان های وابسته به شهرداری ها برای تسهیل در کار شهرداری ها تاسیس شده و الگوی اداری مالی مناسبی ندارند، خاطرنشان کرد: بعد از ۲۰ سال که سازمان های شهرداری های لرستان تشکیل شدند بر اساس آیین نامه مالی شهرداری اداره می شوند که هیچ گونه گره گشایی برای ما نداشتند.

عیدی بیرانوند به اهمیت تخصیص اعتبارات برای جداسازی آب شرب از آب فضای سبز اشاره کرد و یادآور شد: نتیجه حسابرسی شهرداری های کشور به عنوان یک الگو در اختیار شهرداری های استان قرار گیرد تا شهردارانی که تجربه زیادی ندارند از آنها استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی به آتش سوزی های فراوان در استان اشاره کرد و افزود: اعتبارات برای ساخت ایستگاه های آتش نشانی تخصیص داده شود.

نظر شما