شناسهٔ خبر: 69871000 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

هزینه تبلیغات در مراسم شب افتتاحیه گیمزکام مشخص شد

صاحب‌خبر -

هزینه نمایش بازی‌ها در Opening Night Live برای استودیوها گران‌تر خواهد شد. طبق گزارش جدیدی از رسانه آلمانی GamesWirtschaft یک تبلیغ در رویداد سالانه جف کیلی در گیمزکام نزدیک به ۵۰۰,۰۰۰ دلار برای مراسم سال آینده هزینه دارد.

این گزارش ادعا می‌کند که بر اساس نرخ‌های تبدیل ارز در زمان خبر، قیمت‌ها از ۱۴۶,۸۰۰ دلار (۱۴۰,۰۰۰ یورو) برای یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای شروع می‌شود و تا حدود ۴۸۷,۵۰۶ دلار (۴۶۵,۰۰۰ یورو) برای یک تبلیغ ۱۸۰ ثانیه‌ای (سه دقیقه‌ای) افزایش می‌یابد.

تبلیغ سه دقیقه‌ای یکی از دو سطح جدید ارائه شده برای سال ۲۰۲۵ است که همراه با یک تبلیغ ۱۵۰ ثانیه‌ای قیمتی حدود ۴۱۹,۳۶۰ دلار (۴۰۰,۰۰۰ یورو) دارد. شش سطح مختلف در مجموع برای انتخاب وجود دارد که همگی گران‌تر از هزینه گزارش شده برای همان مقدار زمان در سال ۲۰۲۴ هستند.

گیمزکام

افزایش‌ها به طور کلی از ۱۷.۴٪ تا ۲۱.۹٪ متغیر است. مراسم Opening Night Live 2025 قرار است در ۱۹ آگوست ۲۰۲۵ (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) یک روز قبل از شروع رسمی گیمزکام ۲۰۲۵ پخش شود.

نرخ‌های تبلیغات Opening Night Live 2025 به شرح زیر است:

  • ۳۰ ثانیه: ۱۴۶,۷۷۶ دلار یا ۱۴۰,۰۰۰ یورو (۱۲۵,۰۰۰ دلار یا ۱۱۵,۰۰۰ یورو در ۲۰۲۴)
  • ۶۰ ثانیه: ۲۱۴,۹۲۲ دلار یا ۲۰۵,۰۰۰ یورو (۱۷۹,۶۰۰ دلار یا ۱۶۵,۰۰۰ یورو در ۲۰۲۴)
  • ۹۰ ثانیه: ۲۸۳,۰۶۸ دلار یا ۲۷۰,۰۰۰ یورو (۲۳۴,۰۰۰ دلار یا ۲۱۵,۰۰۰ یورو در ۲۰۲۴)
  • ۱۲۰ ثانیه: ۳۵۱,۲۱۴ دلار یا ۳۳۵,۰۰۰ یورو (۲۸۸,۰۰۰ دلار یا ۲۶۵,۰۰۰ یورو در ۲۰۲۴)
  • ۱۵۰ ثانیه: ۴۱۹,۳۶۰ دلار یا ۴۰۰,۰۰۰ یورو
  • ۱۸۰ ثانیه: ۴۸۷,۵۰۶ دلار یا ۴۶۵,۰۰۰ یورو

شایان ذکر است که نه خود کیلی و نه برگزارکنندگان گیمزکام هنوز این قیمت‌ها را تایید نکرده‌اند. سایت Insider Gaming تلاش کرد تا برای اظهار نظر با آن‌ها تماس بگیرد، اما تا زمان انتشار خبر پاسخی دریافت نکرده بود.

برچسب‌ها: