شناسهٔ خبر: 6968718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر:

راه های روستایی خوزستان به چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وصل می شود

اهواز - ایرنا - معاون راه روستایی و سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور آسان سازی تردد عشایر، راه های روستایی خوزستان واقع در پاشنه زاگرس به استان های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد متصل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید حسین میرشفیع روز سه شنبه از جاده های روستایی خسارت دیده ناشی از سیلاب اوایل امسال در خوزستان، جاده های روستایی موری، شیمبار، بازفت، چلو، کتک للر و امامزاده سادات بازدید کرد.
وی گفت : برقراری ارتباط راه های روستایی به این طریق است که از دزفول به اردل چهار محال و بختیاری، از سوسن ایذه خوزستان به بازفت و از صیدون باغملک به دیشموک کهگیلویه و بویراحمد وصل شود تا روستاهای پاشنه زاگرس( از سردشت دزفول تا ایذه و لالی و مسجد سلیمان) از محرومیت درآیند و ارتباط استانی از طریق راه های روستایی برقرار شود.
وی با اشاره به نقش راههای روستایی در ارتقای گردشگری افزود: مناطق روستایی که گردشگری هم هستند نقش بسزایی در اشتغال و توسعه کشاورزی و دامپروری استان دارند بنابراین در چارچوب این امر ارتباط بین استانی از طریق راه های روستایی به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی کمک شایانی به این مساله خواهد کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی همچنین گفت: اولویت وزارتخانه تکمیل پروژه های نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالاست و در کنار این مساله به بهسازی، نوسازی و ایمن سازی راه های روستایی به همراه روکش آسفالت این راه ها توجه خاصی خواهد شد و به تناسب اعتبارات تخصیصی پیش می رویم.
معاون راه روستایی و سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی از روز دوشنبه وارد خوزستان شده و از راههای روستایی مناطق مختلف این استان دیدن می کند.
خوزستان افزون بر 11هزار و 500کیلومتر راه روستایی دارد.
6084/6065 / 1539

نظر شما