شناسهٔ خبر: 69259790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به اصرار مادرم به سراغ این کار آمده‌ام؛

محمد غلامی: حتما در خوانندگی موفق می‌شوم

بازیکن سابق فوتبال ایران در گفت‌وگویی با ورزش سه درباره ورود خود به حرفه بازیگری و خوانندگی صحبت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی که سابقه بازی در تیم ملی ایران و تیم‌های پاس، استیل آذین، سپاهان و... را در کارنامه خود دارد، به تازگی وارد عرصه خوانندگی و بازیگری شده است. او با اشاره به تجربه‌اش در بازیگری، از حضور در فیلم کوتاه "چند لحظه انتظار" صحبت می‌کند و درباره انگیزه خود در این حوزه جدید صحبت می‌کند. او همچنین به پروژه‌های جدیدش در زمینه موسیقی اشاره می‌کند و از برنامه‌هایش برای انتشار آثار جدید و برگزاری کنسرت خبر می‌دهد.

غلامی در این مصاحبه تأکید می‌کند که توانایی و استعداد بالایی در خوانندگی را دارد و با توجه به تجربه خود در فوتبال، نگرانی‌ای درباره رقابت و مافیا در صنعت موسیقی ندارد.

این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

بولت هواداراخیرا وارد حرفه بازیگری شده‌ای. درباره این موضوع صحبت کن.
یکی از دوستان‌مان که کارگردان است، من و آقای ماهینی را دعوت کرد تا یک فیلم کوتاه به نام چند لحظه انتظار بازی کنیم. این فیلم، اولین فیلمی بود که ما بازی کردیم‌. الان یک فیلمی هم از طریق یکی از دوستان خوب‌مان به ما پیشنهاد شده که نام فیلم، زرافه است. به‌زودی ساخت یک فیلم احساسی دیگر هم آغاز می‌شود که استارت آن تا کمتر از ۲۰-۲۵ روز دیگر می‌خورد.

بولت هوادارویدئویی که از خوانندگی‌ات منتشر شده هم در قالب فیلم است؟
نه، آن یک موضوع جداست. دوستی داریم که آهنگساز است و مدتی با هم بودیم و قرار شد یک آلبوم برایمان بزند. خدا را شکر کار اول‌مان بد نبود و خوب درآمد. باید برای کارهای موزیک ویدئو به تهران بیایم و که به امید خدا برای آهنگ‌های بعدی برویم.

بولت هوادار برای موسیقی هزینه کردی یا اسپانسر هزینه را داد؟
نه، اصلا هزینه نکردیم.

بولت هوادارصدایت دستگاهی نیست؟
نه، اصلا دستگاه نیست. این چیزی که در حال حاضر منتشر شده هم ۲۰ درصد کار است و من زنده خوانده‌ام و خیلی هم خوب بود. خدا را شکر دوستان و رفقایی که آهنگساز هستند، صدایم را گوش دادند و گفتند خیلی خوب است.

بولت هوادارجدیدا می‌گویند هر کسی که پول دارد با دستگاه صدایش را تغییر می‌دهد و وارد این کار می‌شود.
یکی از دوستان خوبم که جزء آهنگسازهای خوب کشورمان هم هست، به من پیشنهاد داد و گفت که اگر بخواهی من برایت یک آلبوم می‌زنم. همین پایه‌گذارش بود و ما شروع کردیم و اولین آهنگ را خواندیم. قرار است پخش زنده‌اش را هم خودم بگذارم.

بولت هوادارکنسرت هم می‌گذاری؟
اگر بگیرد، چرا که نه؟ دوست دارم تجربه کنم.

بولت هوادارتو که در تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌ای، فکر می‌کنی در خوانندگی هم به جایی برسی که مخاطب جذب کنی؟
حقیقتا مادر من خیلی اصرار داشت که من یک آهنگ بخوانم و من این موضوع را به یکی از دوستان گفتم. خدا را شکر شرایط فراهم شد و این آهنگ خوب از آب درآمده است. حقیقتا خودم هم خوانندگی را دوست دارم و تقریبا از هفت سالگی کار می‌کردم، ولی خجالت می‌کشیدم که بخوانم. الان تصمیم گرفتم و این جرقه خورده شده و من هم دوست دارم در این حرفه ادامه بدهم. البته قرار است باز هم روی صدایم کار کنیم. دوستانم گفته‌اند تن صدایت طوری است که می‌توانی خواننده خوبی شوی. فکر می‌کنم تجربه خوبی برای من باشد. در حال حاضر هم قرار است به زودی به تهران بیایم و آهنگسازی آهنگ بعدی انجام شود.

بولت هواداربرخی فوتبالیست‌ها مثل نیما نکیسا را فرشاد احمدزاده یک آهنگ دادند، اما آینده‌ای نداشتند. تو نگران نیستی؟ البته افرادی مثل پژمان جمشیدی و مرحوم انصاریان هم بودند که در هنر موفق بودند.
من اصلا ترسی ندارم و به خودم اعتماد دارم. درست است که تازه کار هستم و اولین آهنگم را هم داده‌ام و موزیک ویدئویم هم قرار است هفته آینده منتشر شود، اما در خوانندگی به خودم اطمینان دارم. در فوتبال خودم هم همین‌طور بودم. به قدری در خوانندگی به خودم اطمینان دارم که مطمئنم می‌توانم موفق باشم و شک ندارم. اعتماد به نفس خوبی دارم‌. در بازیگری‌ هم باید تجربه کنم. تجربه اولم، تجربه خیلی خوبی بود و کارگردان هم به من گفت که خیلی خونسرد هستی. حالا دو پیشنهاد شده حالا منتظریم که ببینیم شرایط چطور است. به امید خدا اگه خوب پیش رفت، ادامه می‌دهم ولی در کنارش اولین چیزی است که خودم دوست دارم، خوانندگی است. کار ایجنتی هم در کنارش هست، ولی موزیک را خیلی دوست دارم و مطمئنم موفق می‌شوم.

بولت هوادارقطعا مافیا در موسیقی هم وجود دارد؛ در این مورد از طرف دوستانت چیزی به تو گفته شده است؟
راجع به این موضوع صحبت کرده‌ایم، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه من فوتبالیست ملی بودم و در تیم‌های مختلف بازی کردم، کار راحت‌تری دارم. از طرفی نظر خودم این است که اگر زودتر وارد موسیقی می‌شدم می‌توانستم با دوستانی که دارم، بالا بیایم.

بولت هوادارالگویی هم در این حرفه داشتی؟
الگوی خاصی نداشتم ولی برای مثال ترانه‌های آقای رضا صادقی را خیلی مثلاً گوش می‌دادم، آهنگ‌های ترکی خیلی گوش می‌دهم. الان هم جرقه خوانندگی درون من خورده شده است، مثل فوتبال که باید اول کار یک جرقه‌ای خورده شود. من اولین آهنگ را هم که خواندم، آهنگساز گفت مطمئنی اولین کارت است؟ خیلی خوب خواندی و تن صدایت بم است و سوز دارد. آهنگ دومم هم با سبک ترکی استانبولی است ولی به صورت فارسی خوانده می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما