شناسهٔ خبر: 69201734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتقاد استاندار لرستان از غیبت مدیران در جلسه ساماندهی جوانان

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان ضمن انتقاد نسبت به عدم حضور برخی مدیران در جلسه ساماندهی امور جوانان گفت: شرکت نکردن در نشست‌ بررسی دغدغه جوانان، هیچگونه توجیهی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: لرستان استان جوانی است و متاسف هستم مدیران کل در جلسه‌ای که مربوط به جوانان می‌باشد حضور ندارند.

وی گفت: حوزه‌ ورزش و جوانان با آسیب‌های قشر جوان در ارتباط است و جای هیچگونه توجیهی نیست که مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه رسمی شرکت نکنند و معاونین آنها حضور یابند.

وی ادامه داد: چرا باید یک مدیر نسبت به جلسه ای با دستور کار دغدغه جوانان بی‌توجهی کند و چه کاری مهمتر از ساماندهی امور جوانان وجود خواهد داشت؟ بنابراین انتظار می‌رود نسبت به نشست های مربوط به این قشر جدی باشند.

استاندار لرستان بیان کرد: مدیران باید دغدغه جوانان را داشته باشند و در نشست بعدی فهرستی از این آسیب‌ها را مطرح کنند چراکه جوانان باید با مشاوره و برنامه ریزی هدفمند با امید به سمت آینده سوق داده شوند.

شفقت با تاکید بر شناسایی دغدغه‌های حوزه جوانان گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ورزش کارکنان خود اهتمام ویژه داشته باشند و برگزاری مسابقات مختلف را در هفته تربیت بدنی جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: تاثیر فردی و اجتماعی ورزش در جامعه بر کسی پوشیده نیست بنابراین باید به صورت جدی به ورزش همگانی توجه شود و به دلیل گستردگی این حوزه، تهیه و تجهیز زیرساخت‌های مناسب در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی نیز امکانات ورزشی خود را احصا کنند تا کارکنان از آن استفاده بهینه داشته باشند و در صورت نیاز در اختیار دیگر تشکل‌ها قرار دهند.

شفقت با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر با حضور در لیگ برتر فرصت مناسبی برای حس و شور رقابت پذیری در لرستان ایجاد کرده است گفت: همچنین جوانان این دیار از نبوغ و استعداد بالایی برخوردار هستند و در میادین مختلف افتخار آفرینی می‌کنند بنابراین توجه به پیشرفت و توسعه فضای ورزشی ضروری است.

نظر شما