شناسهٔ خبر: 6910555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

انتشار۳ کتاب تربیتی توسط حوزویان برای نوجوانان

حوزه/ مجموعه کتاب‌های ويژه مربيان تربيتي و با هدف تهيه محتوا براي حلقه‌هاي تربيتي مساجد و نیز فعاليت‌هاي فرهنگي كه تناسب خاصي با مدارس دارند، تهيه و به چاپ رسيد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، مؤسسه فرهنگي - تربيتي طليعه داران ظهور اهواز با بیش از 15 سال تجربه فعاليت‌هاي تربيتي و فرهنگي، پس از يك دوره ۵ ساله پژوهشي، سه طرح تربيتي را تدوين و نشر نمود.

كتاب «طرح تربيتي بچه هاي بهشت» نوشته حجت الاسلام ايمان كسايي ويژه مسئولين حلقه‌هاي تربيتي مساجد و مؤسسات قرآني و فوق برنامه مدارس، برای نوجوانان سنين 12 تا 14 سال تدوين شده است.

هم اكنون این كتاب به همراه کتاب «طرح تربيتي انصارالمهدي» نوشته حجت الاسلام ايمان كسايي و كتاب «بازيهاي گروهي و اردويي» نوشته حجت الاسلام سيد محمد طاهر جزايري، آماده ي انتشار و عرضه مي‌باشند.

لازم به ذکر است هدف نهايي از اين طرح‌هاي تربيتي و كتاب‌ها، پرورش و تربیت انسان صالح، مجاهد و بصير است كه در تنظيم اهداف تربيتي هر طرح مد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است علاقه‌مندان می توانند جهت تهيه اين كتاب‌ها به مراكز پخش «اهواز، خیابان امام شرقی، بین سلطان و یوسفی، مجتمع ولی عصر، مؤسسه طلیعه داران ظهور و فلکه سه گوش، جنب سازمان تبلیغاتی اسلامی، فروشگاه سازمان تبلیغات» مراجعه نمایند.

نظر شما