شناسهٔ خبر: 68725527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رنگرز: گرایی در جهانی آلبانی به روی تشک خواهد رفت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از حضور محمدرضا گرایی در ترکیب تیم ملی در پیکارهای جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسن رنگرز روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۳ در رقابت‌های المپیک و جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جا دارد از شخص علیرضا دبیر صمیمانه قدردانی کنم چرا که اولین فدراسیونی بود که بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های المپیک و جهان آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران را برگزار کرد. همچنین از پیشکسوتان و عزیزانی که در این مراسم حضور دارند نیز تشکر می‌کنم. برگزاری آئین‌های این‌چنینی به طور قطع می‌تواند در بهبود و انگیزش قهرمانان و مدال‌آوران تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین در خصوص تغییرات در کادر فنی نیز گفت: طی ۲ سال گذشته مربیان خوبی در کنار ما بودند و تلاش ارزشمند و موثری نیز از خود به نمایش گذاشتند؛ طبیعتا زمانی باید این عزیزان به امور برزمین مانده خود رسیدگی کنند. در حال حاضر حسن حسین‌زاده و طالب نعمت‌پور و مربیان دیگری از جمله روح‌الله ده‌ملایی، حمزه ارقش و محمد صفرزاده به کادر فنی اضافه شدند. ده ملایی سال گذشته در ۴ رده سنی شاگردانش در تیم ملی حضور داشتند و همچنین باتوجه به اینکه خوزستان مهد کشتی فرنگی به حساب می‌آید نیز حمزه ارقش مربی سازنده سعید اسماعیلی به کادرفنی اضافه شد. صفرزاده و مهدی علیاری نیز به عنوان مربی سازنده از تهران از رده سنی جوانان به تیم ملی بزرگسالان اضافه شدند.

رنگرز همچنین از حضور محمدرضا گرایی در اوزان غیر المپیکی خبرداد و گفت: با توجه به نظر کمیسیون داوران و استفاده از تمامی ظرفیت‌های فنی موجود سید دانیال سهرابی در ترکیب تیم امیدها کشورمان حضور دارد و محمدرضا گرایی نیز در ترکیب تیم بزرگسالان راهی رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین اظهار داشت: اگر نگاه ما کسب افتخارات جدید، کسب سه نشان طلا و تثبیت افتخارات المپیک پاریس و المپیک لندن در المپیک ۲۰۲۸ هست باید هزینه جوانگرایی و ایجاد یک نسل جدید را بدهیم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم یک نتیجه قابل پیش‌بینی و به یک نتیجه که خروجی برنامه‌ریزی است برسیم باید در المپیک ۲۰۲۸ آمریکا حتماً در برخی از رقابت‌های ورزشی، جوان‌ها و نوجوان‌های خوبی که در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و قهرمانی جوانان جهان کسب مدال و افتخار کردند را اعزام کنیم. این عزیزان می‌توانند ۴ سال بعد به بدنه تیم ملی بزرگسالان اضافه و در آن رده صاحب افتخار شوند.

نظر شما