شناسهٔ خبر: 68716899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خرید این بازیکن شاهکار مدیران استقلال بود | تیم نکونام می تواند آبروی فوتبال ایران در آسیا را حفط کند

پیشکسوت استقلال در خصوص برنامه‌ریزی مدیریت باشگاه برای احداث استادیوم اختصاصی گفت: من فکر می‌کنم این بزرگترین اقدام مجموعه مدیریتی است که باید با قاطعیت از آن حمایت کنیم و تحقق آن دور از دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیروزی دلچسب شب گذشته استقلال اظهار داشت: دیدار برابر الغرافه به نظرم یکی از بهترین و بی نقص‌ترین دیدارهای استقلال در فصل جاری بود که بازیکنان و کادر فنی با هماهنگی کامل توانستند یک موفقیت بزرگ را رقم بزنند.

وی افزود: همدلی و اتحاد میان بازیکنان، کادر فنی و حمایت مدیریت و هیات مدیره باشگاه مهمترین مولفه این پیروزی شیرین در لیگ نخبگان بود. پیش از این بازی جریان‌های مختلفی تلاش کردند به عناوین مختلف شیطنت کنند تا استقلال اسیر حاشیه‌های کاذب شود تا تمرکزش برای این دیدار را به کلی از دست بدهد اما حضور رئیس هیات مدیره در تمرین استقلال نشان داد نه تنها این جریان سازی‌ها ثمره‌ای ندارد بلکه هیات مدیره و مدیریت باشگاه به دنبال همکاری منطقی و حرفه‌ای هستند.

نوری ادامه داد: خوشبختانه با کسب این پیروزی بزرگ تیر حاشیه‌سازان به سنگ خورد و هواداران استقلال با خاطره‌ای شیرین و نتیجه‌ای دلنشین بازی اول خود در لیگ نخبگان پشت سر گذاشتند.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: من شخصا با رئیس هیات مدیره در حاشیه تمرین استقلال صحبت کردم، آقای شهریاری واقعا فوتبالی است، دغدغه بزرگ او موفقیت استقلال و ایجاد زیر ساخت مناسب و در خور شان برای باشگاه است. اعضای هیات مدیره باشگاه هم نشان دادند که از این تفکر پیروی می‌کنند پس باید همه دست به دست همدیگر بدهیم تا این اتفاق مهم رخ دهد تا استقلال به عنوان آبروی فوتبال ایران از یک زیر ساخت حرفه‌ای و مناسب برخوردار شود.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس هیات مدیره در خصوص برنامه‌ریزی مدیریت باشگاه برای احداث استادیوم اختصاصی استقلال گفت: من فکر می‌کنم این بزرگترین اقدام مجموعه مدیریتی است که باید با قاطعیت از آن حمایت کنیم، در گذشته برخی به دنبال نمایش بودند و با راه‌اندازی کارناوال تبلیغاتی ادعای ساخت استادیوم اختصاصی برای استقلال را مطرح کردند اما دیدیم که این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: اما مجموعه هلدینگ خلیج فارس قادر به تحقق این وعده است و یقین دارم اگر حمایت لازم از سوی مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس صورت گیرد می‌توانیم در آینده شاهد رونمایی از استادیوم اختصاصی استقلال باشیم. استقلال می‌تواند با این اقدام آبروی فوتبال ایران را حفظ کند و به عنوان پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا شان و منزلت از دست رفته را به فوتبال باشگاهی ایران بازگرداند.

محمد نوری همچنین در خصوص دیدار استقلال برابر نساجی قائمشهر نیز گفت: بازی در قائمشهر همیشه برای استقلال سخت بوده اما با توجه به نتیجه دیدار برابر الغرافه و افزایش روحیه تیم می‌توانیم با همان سبکی که مقابل تیم قطری در میدان ظاهر شدیم، نساجی قائمشهر را نیز شکست دهیم، ما باید نساجی را ببریم و به طور قطع پیروزی در این بازی روحیه تیم ما در آستانه دربی پایتخت را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

پیشکسوت بازی استقلال در پایان با اشاره به عملکرد مطلوب و درخشان رامین رضائیان در ترکیب تیم فوتبال استقلال و انتخاب وی به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و الغرافه گفت: خرید رامین یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای استقلال بود که باید بابت این اتفاق به مجموعه مدیریت باشگاه تبریک گفت. به اعتقاد من خرید رامین نقطه طلایی کارنامه مدیریت استقلال بود، درخشش او به عنوان یک ستاره در ترکیب استقلال این واقعیت را ثابت کرد که حضور ستاره‌های بزرگ می‌تواند منشا اتفاقات خوب و ایده‌آل شود.

وی یادآور شد: هواداران استقلال توقع دارند کادر فنی تیم ملی درخشش و موفقیت خیره‌کننده این بازیکن را در نظر بگیرند و با دعوت دوباره، پاسخ زحمات او را بدهند. جای رامین در ترکیب تیم ملی خالی است و حیف است چنین بازیکن با کیفیتی از حضور در تیم ملی محروم بماند.

نظر شما