شناسهٔ خبر: 68667996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

خارجی جدید پرسپولیس از ترکیه می‌آید؛ ۲۳ ساله و چپ پا

از آنجایی که گزینه‌های گاریدو غالباً سابقه بازی در کشور‌های شمال آفریقا را دارند یا قبلاً بازیکن این مربی بوده‌اند گزینه جدید شاگرد او نبوده، اما در همان باشگاه (ویداد مراکش) حضور داشته است.

صاحب‌خبر -

با اینکه هنوز تکلیف سهمیه بازیکن خارجی سوخته پرسپولیس به خاطر نبیل باهویی دقیقاً و رسماً مشخص نشده، اما ظاهراً قرار است به تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی یک سهمیه بازیکن خارجی دیگر افزوده شود. در این صورت پرسپولیس می‌تواند علاوه بر ۵ بازیکن خارجی فعلی‌اش یک بازیکن خارجی دیگر جذب کند.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس روز جمعه تأکید کرد هنوز گاریدو گزینه خارجی دیگری به باشگاه معرفی نکرده، اما گفته می‌شود او برای پست وینگر همچنان یک بازیکن خارجی دیگر می‌خواهد و نام یک گزینه را هم به باشگاه اعلام کرده است.

از آنجایی که گزینه‌های گاریدو غالباً سابقه بازی در کشور‌های شمال آفریقا را دارند یا قبلاً بازیکن این مربی بوده‌اند گزینه جدید شاگرد او نبوده، اما در همان باشگاه (ویداد مراکش) حضور داشته است.

منتصر لحتمی وینگر چپ پا و نسبتاً بلندقامت متولد اول آوریل ۲۰۰۱ و تقریباً ۲۳ سال و شش ماه سن دارد. او در تیم رباط مراکش چهره شد و بعد از رسیدن به تیم اصلی این باشگاه با انتقالی قابل توجه و یک میلیون یورویی (۶۰۰ هزار یورو به خودش و ۴۰۰ هزار یورو به باشگاهش) به ترابزون اسپور ترکیه پیوست، اما در این باشگاه فقط ۸ بازی و به مدت ۱۳۷ دقیقه در سوپرلیگ ترکیه به میدان رفت و به تیم ویداد مراکش پیوست. منتصر یک بار دیگر در میانه فصل گذشته به ترابزون اسپور برگشت و از میانه ماه جولای امسال (خردادماه) بدون تیم است.

ارزش او در سایت ترانسفر مارکت ۶۰۰ هزار یورواست و این بازیکن سابقه بازی در پست وینگر چپ و راست و مهاجم سایه را در کارنامه دارد. لحتمی در مجموع ۶۷ بازی در لیگ مراکش، ۸ بازی در لیگ قهرمانان آفریقا و ۶ بازی در لیگ فوتبال آفریقا انجام داده است. در مجموع و در تمام مسابقات او ۹۵ بازی انجام داده که حاصل آن ۸ گل و ۱۴ پاس گل بوده است.

در لیگ قهرمانان آفریقا او یک گل زده و یک پاس گل هم در لیگ فوتبال آفریقا داده و بقیه گل‌ها و پاس‌هایش مربوط به لیگ دسته اول مراکش بوده و در ترکیه دستاوردی از این جهت نداشته است.

 

منبع: ایران ورزشی

نظر شما