شناسهٔ خبر: 68628884 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

ناشرین حوزه «دفاع‌مقدس» به مازندران می‌روند

سیزدهمین «نمایشگاه ملّی کتاب دفاع‌مقدس و مقاومت» از 9 الی 13 مهرماه در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی قائمشهر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنر ایران، سیزدهمین «نمایشگاه ملّی کتاب دفاع‌مقدس و مقاومت» همزمان با دومین کنگرۀ شهدای استان مازندران، از تاریخ نهم تا سیزدهم مهرها در شهر قائم‌شهر این استان برگزار می‌گردد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا و دبیر اجرایی کنگرۀ 14500 شهید استان مازندران در اینباره به هنرآنلاین گفت: سیزدهمین نمایشگاه ملّی کتاب دفاع‌مقدس روز هشتم مهرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان بسیج، مسئولین استانی، ناشرین و نویسنده‌های ادبیات پایداری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در قائمشهر افتتاح می‌شود.

سرهنگ محمد عباسپور در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری خوب این نمایشگاه و استفادۀ حداکثری مردم، انجام شده و امیدواریم با توجه به باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها و همزمانی برپایی نمایشگاه با هفتۀ دفاع‌مقدس شاهد استقبال خوب مردم باشیم.

وی در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه ابراز داشت: مسئولین برگزاری نمایشگاه علاوه بر فراهم ساختن شرایط مطلوب برای حضور ناشرین، برنامه‌های جنبی ویژه‌ای همچون رونمایی، جلسات نقد و بخش مخصوص کودکان را هم تدارک دیده‌اند.

اشاره: در این نمایشگاه ناشران دفاع مقدس کتاب‌های سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و تازه‌های کتاب خود را به مخاطبان عرضه خواهند کرد. ضمن این‌که در نمایشگاه، کتاب‌ها همراه با تخفیف عرضه خواهد شد، تخفیف کلی که نمایشگاه برای دانشجویان، طلاب و جوانان تعیین کرده و در کنار آن تخفیفاتی از سوی ناشران نیز لحاظ شده تا مخاطبان بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند. ضمن اینکه بن‌های ویژه برای جوانان درنظر گرفته شده که کتاب‌های مورد نیاز خودشان را تهیه کنند.

ناشران حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ، آثار حضرت امام خمینی، حضرت آقا و فلسطین که علاقمند به حضور در نمایشگاه هستند می‌توانند از روز شنبه  با مراجعه به سایت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای شرکت سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس، ثبت‌نام بنمایند .

photo13581354747

نظر شما