شناسهٔ خبر: 68604613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نگاه به سهمیه داریم و تک‌رقمی می‌خواهیم؛

میرزاپور: توپ‌هایمان گل نمی‌شود!

مربی دروازه‌بانان خیبر درباره آخرین شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم میرزاپور که در دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا شرکت کرده بود، در این باره به خبرنگار ما گفت: در ابتدا جا دارد از همه مسئولان برگزاری این دوره تشکر کنم که شرایط حضور در این دوره را فراهم کردند. ان‌شاءالله بتوانیم از این دوره برای ادامه راه مربیگری به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در مورد شرایط تیم خیبر خرم‌آباد گفت: خدا را شکر سه هفته ابتدایی لیگ عملکرد مناسبی داشتیم. بازی اول را بردیم، بازی با سپاهان را در آن شرایط باختیم و بازی مقابل ذوب آهن هم نمایش خوبی داشتیم و متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. حضورمان در میانه جدول نشان می‌دهد تیم بسیار باکیفیتی هستیم. لازم است از زحمات عزیزانی که در ارکان مالکیت و مدیریت برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنند تشکر کنم. مدیریت در فرصت بسیار کمی که در اختیار داشت توانست تیم خوبی ببندد.

ویدئو: 352578

میرزاپور درباره کار با رضا مهاجری عنوان کرد: این افتخار را داشتم که در مقطعی به عنوان بازیکن در خدمت آقای مهاجری بودم و امروز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در خدمتشان هستم. ایشان هم از لحاظ فنی هم شخصیتی جزء بهترین نفرات هستند.

مربی خیبر خرم‌آباد با تقدیر از حمایت هواداران این تیم گفت: شما می‌بینید هر بازی با حضور خوب هوادارنمان که پشتوانه اصلی تیم هستند بازی‌های باکیفیتی ارائه می‌دهیم تا ان‌شاءالله در پایان فصل بتوانیم آنها را سربلند کنیم. سخت است که از الان و در همین سال اول بخواهیم از کسب سهمیه صحبت کنیم ولی همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا جزء تیم‌های بالای جدول باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا فعالیت نقل و انتقالات خیبر ادامه دارد یا خیر، اظهار داشت: فکر کنم در یکی دو پست باز هم بازیکن جذب کنیم که قطعا به بهتر شدن روند تیمی کمک خواهد کرد. در این باره با مدیریت و مالک باشگاه هم صحبت شده و احتمالا یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

نظر شما