شناسهٔ خبر: 68575782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی: ایرنا حامی دانشگاهها و توسعه علم در کشور است

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره حامی دانشگاه‌ها و مراجع علمی بوده و هم اکنون در این مسیر گام‌های سازنده‌ای را به ویژه در استان برمی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد طالب زاده روز دوشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی افزود: دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای سطح علمی کشور گام های بلندی برداشته و از این راستا همیشه نیازمند همکاری رسانه‌ها به ویژه ایرنا هستیم.

وی ادامه داد: حوزه خبر و تهیه گزارش به ویژه در بخش دانشگاهی موضوعی تخصصی است و در صدد هستیم با همراهی رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در مسیر دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه پیام نور حرکت کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با بیان اینکه این مرکز موفق علمی رتبه از نظر تعداد دانشجو را در استان دارد، اضافه کرد: هم اکنون حدود ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی مشغول به تحصیل هستند.

طالب زاده اظهارکرد: این دانشگاه دارای ۱۶ واحد فعال در آذربایجان غربی بوده که اطلاع رسانی اقدامات آنها می تواند در تبیین فعالیت ها و ایجاد رغبت بیشتر در بین جوانان برای تحصیل در این دانشگاه موفق از نظر علمی بسیار موثر باشد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی هم در این دیدار با اشاره به جای خالی اطلاع رسانی موفقیت های دانشگاهی در حوزه رسانه استان گفت: این خلا می تواند با همکاری موثر مدیران دانشگاهی و رسانه ای پر شود.

صابر چهرقانی افزود: سهم اخبار دانشگاهی از اخبار منتشره در رسانه های مختلف آذربایجان غربی، بسیار کم است و هر دوطرف باید برای ارتقای این سهم تلاش بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی همواره بر اطلاع رسانی موفقیت های دانشگاهی، علمی، ارتقای شاخص های آموزش عالی و همچنین توسعه صورت گرفته در این بخش اهتمام ویژه داشته و دست همکاری به سوی مدیران دانشگاهی استان دراز می کند.

وی اظهار امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در این مسیر به عنوان پیشرو عمل کرده و دیگر دانشگاه ها نیز بر اطلاع رسانی گسترده در حوزه علمی و دانشگاهی اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما