شناسهٔ خبر: 68564427 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

دستگیری ۵۸۷ سارق و مواد فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد و دستگیری ۵۸۷ متهم به سرقت و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک»، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر و حضور میلیونی زائران رضوی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی هسته مرکزی شهر مشهد به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۵ روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌های سطح شهر مشهد ضمن جمع آوری ۵۲۳ معتاد متجاهر، ۱۴۴ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۱ کیلو و ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۶ هزار و ۸۳۲ عدد قرص غیرمجاز و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ۲۸ مکان توزیع مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

وی بیان کرد: در همین راستا پلیس آگاهی و دیگر یگان‌های انتظامی نیز ضمن دستگیری ۴۴۳ متهم به سرقت، ۵۱۶ فقره انواع سرقت را که ۱۲۹ فقره از آنها قاپ زنی و سرقت به عنف بوده را کشف کردند.

نگهبان افزود: در این راستا ۹۱ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالباخته‌ها تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد افیونی تأکید و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما