شناسهٔ خبر: 68541802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۲۵۰ کرمانشاهی به حج عمره اعزام می‌شوند

فاطمه احمدیان

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اختصاص سهمیه دو کاروان به کرمانشاه با ظرفیت ۲۵۰ نفر برای اعزام به حج عمره خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعید کریمی خو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان حج عمره مفرده، اظهارکرد: طبق برنامه زمان بندی سازمان حج و زیارت، زائرین استان کرمانشاه می‌توانند از امروز(۱۷ شهریور) با مراجعه به سایت  my.haj.ir برای ثبت نام اقدام کنند. 

وی به اولویت‌های اعلام شده برای اعزام زائرین اشاره کرد و گفت: تنها زائرینی که سال گذشته برای حج عمره ثبت نام کردند، اما به دلیل محدود شدن اعزام‌ها موفق به تشرف نشدند و نیز دارندگان کارت ثبت نامی عمره دارای اولویت تشرف یک تا ۱۸۰ می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس اعلام سازمان حج و زیارت اعزام‌ها در دو مرحله صورت می‌گیرد که مرحله اول از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۳۰ آذر است که برای این مرحله سهمیه دو کاروان به استان کرمانشاه اختصاص یافته است. 

وی با بیان اینکه این دو کاروان با ظرفیت ۲۵۰ نفر شامل یک کاروان شیعه و یک کاروان اهل سنت خواهد بود، افزود: تاریخ اعزام کاروان اهل سنت ۲۹ شهریور و تاریخ اعزام کاروان شیعه دوم مهرماه خواهد بود. 

کریمی خو در خصوص هزینه اعزام‌ها به حج عمره نیز گفت: هزینه این کاروان‌ها بین ۴۴ میلیون و ۹۰۰ تا ۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان است. 

انتهای پیام 

نظر شما