شناسهٔ خبر: 68536461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در پي کسب مدال طلاي پارا وزنه‌برداري پاريس

صاحب‌خبر -
پيام تبريک معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در پي کسب مدال طلاي پارا وزنه‌برداري پاريس
خبرگزاری آریا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پیامی کسب مدال‌ طلای روح‌الله رستمی در بازیهای پار المپیک 2024 پاریس را به این قهرمان ایرانی، مربی و خانواده‌ وی تبریک گفت.

ب️ه گزارش شهر به نقل روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پیامی کسب مدال‌ طلای روح الله رستمی در بازی‌های پار المپیک 2024 پاریس را به این قهرمان ایرانی، مربی و خانواده‌ وی تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
️رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی): ورزشکار اگر دارای اراده‌ی قوی و عزم راسخ نباشد، قطعاً به مرحله‌ی قهرمانی نمی‌رسد. ورزش قهرمانی در واقع موتور حرکت ورزش همگانی است و می‌توان با ورزش قهرمانی کاری کرد که ورزش همگانی رایج شود.
️برادر گرانقدر جناب آقای روح الله رستمی، تماشای تلاش های شما در مسابقات پارالمپیک پاریس از قاب سیمای رسانه ملی و در نهایت کسب مقام قهرمانی شما در رشته پارا وزنه برداری دل همه‌ی ایرانیان و علاقه‌مندان به ورزش را شاد کرد.
️اینجانب کسب این رتبه و جایگاه را به شما که پیش از همه، مدال افتخار خادمی آستان کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه(س) را به گردن دارید و سجده شکر شما پس از کسب مقام قهرمانی موید معنویت و توکل و توسل جنابعالی به ذات اقدس الهی و ائمه اطهار علیهم‌السلام بود تبریک عرض می‌کنم و برای همه‌ی زحمات و تحمل سختی های مسیر قهرمانی و اعتلای ورزش قهرمانی کشور و در نتیجه اهتزاز پرچم مقدس کشور اسلامی‌مان در آوردگاه ورزش بین المللی به شما خداقوت می گویم و از خداوند متعال برای حضرتعالی سلامتی و توان مضاعف برای ادامه مسیر موفقیت مسئلت دارم.»
انتهای پیام/

نظر شما