شناسهٔ خبر: 68525702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضربه سخت به بارسا: لواندوفسکی مصدوم شد

به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی در بازی تیم ملی لهستان برابر اسکاتلند مصدوم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل با نتیجه ۲-۳ برابر حریف به پیروزی برسد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد گل دوم تیمش را از روی. پنالتی به ثمر برساند و پاس گل اول را هم برای هم‌تیمی‌اش ارسال کرد تا مثل همیشه نقش موثری در این پیروزی ایفا کرده باشد.

اما یه بازیکن در دقیقه ۷۲ این دیدار با تصمیم سرمربی از زمین بازی بیرون رفت و در همان زمان رسانه‌های لهستانی خبر داده بودند که به نظر می‌رسد او به دلیل احساس دردی که داشته زمین بازی را ترک کرده است.

2075382

لواندوفسکی پس از بیان این بازی با تایید این خبر به خبرنگاران گفت: "در طول بازی احساس ناراحتی داشتم و این احساس کم کم به درد تبدیل شد. از سرمربی خواستم که من را از زمین بیرون بکشد چون اگر در زمین می‌ماندم ممکن بود شرایط بدتر شود."

لوا یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در چند هفته ابتدایی رقابت‌های لالیگا بوده و مصدومیت و قیمتش در ترکیب این تیم می‌تواند ضربه سختی به بارسا و هانسی فلیک بزند اما باید دید که مصدومیت او تا چه حد شدید است و روند درمانش چند روز طول خواهد کشید.

نظر شما