شناسهٔ خبر: 68439787 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کسب رتبه تک رقمی دانش آموز گیلانی در کنکور سراسری کسب رتبه تک رقمی دانش آموز گیلانی در کنکور سراسری

آرتا قلعه باغی رتبه ۶ کنکور سراسری را در گروه آزمایشی علوم تجربی از آنِ خود کرد.

صاحب‌خبر -

 با اعلام اسامی افراد برتر آزمون سراسری امسال نام یک گیلانی در این فهرست به چشم می خورَد . براساس این گزارش ، آرتا قلعه باغی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان میرزا کوچک ناحیه یک رشت موفق شد در این کارزار فرهنگی رتبه ۶ کشوری را کسب کند.

آرتا در گفتگویی با اشاره به میزان مطالعه خود در موفقیت کنکور سراسری، افزود: به صورت متوسط روزی ۱۰ ساعت خوب درس می‌خواندم و لذت می‌بردم و این کار را از سال دوم متوسطه شروع کردم.

رتبه ۶ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی از رشت در پاسخ به اینکه مایل است در چه رشته ای ادامه تحصیل دهد، گفت: هدفم ادامه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.آرتا قلعه‌باغی یکی از مشوق‌های خود را پدرش دکتر «بابک قلعه‌باغی» و همچنین مادرش «دکتر قویدل پارسا» برشمرد و تصریح کرد: پدر و مادرم دو بال موفقیتم برای رسیدن به هدفم بودند و راهنمایی و روحیه دادن به من بسیار کمک کردند.

وی بهره‌مندی از تجارب موفق برگزیدگان کنکور در سال‌های پیش را نیز در موفقیتش قابل توجه برشمرد و افزود: برای موفقیت و کسب رتبه نخست در کنکور با پرهام مصطفوی رتبه یک تجربی سال پیش، ابوالحسنی رتبه یک ۱۴۰۰ و رتبه ۱۱ منطقه دو سال ۱۳۹۹ که از رشت آقای مهدی واحدی بودند نیز کمک و راهنمایی گرفتم.

پیش بینی می شود امروزشنبه ۱۰ شهریور نتایج آزمون سراسری منتشر شود.

کسب رتبه تک رقمی دانش آموز گیلانی در کنکور سراسری

 

نظر شما