شناسهٔ خبر: 68417599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس | توییتر امباپه هک شد؛ توهین به مسی در صفحه ستاره رئال!

حساب کاربری کیلیان امباپه در ایکس هک شد و هکر اظهارنظرات عجیبی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ توییتر کیلیان امباپه بامداد پنجشنبه به طرز عجیبی هک شد و صفحه رسمی قهرمان جام جهانی پست‌های متعددی درباره کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، منچستریونایتد و غیره به اشتراک گذاشت.

به گزارش ورزش سه، با پست‌هایی مشکوکی درمورد فروش توکن 'MBAPPE' همراه انتشار اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد و اظهار نظر در مورد رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، مشخص شد که حساب کاربری ستاره رئال هم شده است.

2074055

امباپه تعداد زیادی توییت با موضوع منچستریونایتد منتشر کرد. او ابتدا «منچستر قرمز است» را پست کرد و سپس در مورد یک حساب هواداران یونایتد پستی منتشر کرد که اصرار داشت آن بهترین حساب در ایکس است.

2074053

او قبل از توهین به لیونل مسی در یک توئیت، همچنین توئیتی درباره کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی منتشر شد. امباپه نوشت: "کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. جوجه [لیونل مسی] از نظر من بهترین بازیکن تمام دوران نیست.

2074054

گزارش شده که این حساب کاربری از طریق کلاهبرداری کریپتو با استفاده از توکن غیرواقعی امباپه 100 هزار دلار کلاهبرداری کرده است.

جنجال‌های شبانه توییتر امباپه به همین‌جا ختم نمی‌شود و توییت‌های بسیار جنجالی را درباره چندین باشگاه لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و تاتنهام اسپرز منتشر کرد. با این حال، تمام پست‌های منتشر شده پس از دقایقی به سرعت حذف شدند.

هواداران رئال در فضای مجازی نسبت به این اقدام موضع گرفته و از تیم رسانه‌ای این بازیکن که در فضای مجازی هم به عنوان پشتیبان او فعالیت می‌کنند، گلایه کردند.

258 258

2074055 2074053 2074054

نظر شما