شناسهٔ خبر: 68416068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح ۲ مرکز خدمات ثبت احوال در شهرستان سرباز

رستم کریمی

همزمان با هفته دولت ۲ مرکز خدمات ثبت احوال در شهرستان سرباز با حضور مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 8 شهریور در حاشیه مراسم افتتاح مرکز خدمات ثبت احوال در شهرستان سرباز گفت: هدف از راه اندازی خدمات در دفاتر پیشخوان افزایش سطح دسترسی مراجعین به خدمات ثبت احوال و تسریع در ارائه خدمات است.

رحمتی عنوان کرد: در این مرکز خدماتی شامل تعویض، عکسدار کردن و صدور شناسنامه المثنی، تغییر نام و نام خانوادگی، حذف پسوند، ثبت وقایع ازدواج و طلاق، صدور، تعویض و اعطای المثنی کارت ملی هوشمند و صدور گواهی تجرد ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان سرباز نیز در حاشیه مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت: گسترش خدمات ثبت احوال یکی از اقدامات بسیار خوب اداره کل ثبت احوال است که نشان از حساسیت مسئولین به خدمات رسانی به مردم است.

فرامرز دانش ابراز امیدواری کرد با افتتاح این مرکز، خدمات ثبت احوال در شهرستان سرباز در سطح مطلوبی به مراجعین ارائه شود و رضایت مراجعین کسب شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این مراکز بتوانند مشکلی را از دوش مردم بردارند و کار را برای روستاییان آسان‌تر نمایند، عالی است در غیر این‌صورت به جز سردرگمی و افزایش بروکراسی برای مردم نخواهد داشت و فقط سهولت آن برای مسئولان صفی و ستادی ثبت احوال خواهد بود ولی امیدوارم که مزایای بیشتر آن برای مردم باشد.

انتهای پیام

نظر شما