شناسهٔ خبر: 68410594 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلاکت یک نظامی صهیونیست با گلوله تک تیرانداز فلسطینی در محله زیتون غزه

تهران – ایرنا – یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی عملیات مقاومت فلسطین در محله زیتون در غزه به هلاکت رسید و شمار دیگری از نظامیان اشغالگر، زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، این نظامی صهیونیست بر اثر آتش تک تیراندازهای مقاومت فلسطین در غزه به هلاکت رسیده است.

رسانه‌های صهیونیستی، حال نظامیان صهیونیست زخمی در این عملیات را وخیم اعلام کرده اند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، تصاویر عملیات شکار یک نظامی صهیونیست در ساختمانی در جنوب محله زیتون را منتشر کرده بود.

از سوی دیگر، ساعاتی پیش سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی از منفجر کردن یک بمب انفجار قوی در مسیر خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در خیابان السکه «منطقه مثلث» در محله الزیتون غزه خبر داد.

سرایا القدس افزود که رزمندگان آن موفق شدند با منفجر کردن این بمب، سرنشینان این خودرو را کشته یا زخمی کنند و نیروهای امدادی رژیم صهیونیستی با پوشش تیراندازی گسترده نظامیان، خود را به مکان حادثه رساندند.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۱۰ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما