شناسهٔ خبر: 68407010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شوک به شاگردان نکونام؛ بلانکو مجاز به همراهی استقلال نیست

تهران -ایرنا- با دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن آرژانتینی استقلال مجاز به همراهی تیمش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ماجرای باشگاه استقلال و گوستاوو بلانکو ۴۸ ساعت پیش از شروع مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران استارت خورد. در حالی که آبی‌پوشان تهرانی برای برگزاری با شمس آذر مهیای سفر به قزوین بودند، مشخص شد که مهاجم آرژانتینی نمی‌تواند به میدان برود! در حالی که باشگاه استقلال دیروز اعلام کرده بود که قرارداد گوستاوو بلانکو با استقلال ثبت و کارت بازی او صادر شده است، امروز سازمان لیگ اعلام کرد که این بازیکن مجاز به همراهی استقلال نیست.

سازمان لیگ برتر فوتبال طی ابلاغیه اعلام کرد: با توجه به گزارش سازمان لیگ در مورد گووستاوو بلانکو،بازیکن باشگاه استقلال تهران و با عنایت به اینکه موضوع اعلامی در خور صدور دستور موقت است، مستند به ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی بازیکن نامبرده مجاز به همراهی تیم خود در مسابقات رسمی نخواهد بود و لازم است باشگاه دفاعیات کتبی خود را ظرف ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال نماید. قرار صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف فدراسیون می‌باشد.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنج‌شنبه (۸ شهریور) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار می‌شود.

نظر شما