شناسهٔ خبر: 68400100 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

این موبایل تاشوی شگفت‌انگیز از آینده آمده است!

هستی وفایی

تکنو فانتوم آلتیمت ۲(Tecno Phantom Ultimate 2) یک تلفن همراه هوشمند تاشو سه بخشی است که اگرچه در حال حاضر تنها یک طرح مفهومی است، اما به نظر می‌رسد از آینده تلفن‌های هوشمند تاشو آمده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فانتوم آلتیمت ۲ یک قدم فراتر از تلفن‌های همراه تاشو مانند سامسونگ گلکسی زد فولد ۶(Samsung Galaxy Z Fold 6) که دارای یک لولا و دو پنل است، رفته و دارای دو لولا و سه پنل است. به عبارت دیگر، می‌توان آن را سه بار تا کرد.

به نقل از دیجیتال‌ترندز، این موبایل هوشمند در حالت تا شده صفحه نمایشی ۶.۴۸ اینچی دارد، اما بخش واقعا چشمگیر این است که این دستگاه در این حالت تنها ۱۱ میلی‌متر ضخامت دارد. اگرچه در حال حاضر شرکت Honor موبایل تاشو Honor Magic V3 را با ضخامت کمی بیشتر از ۹ میلی‌متر ساخته است، اما فانتوم یک پنل و لولای دیگر به طراحی اضافه کرده است. پوشش باتری ویژه‌ای که تنها ۰.۲۵ میلی‌متر است نیز به فانتوم آلتیمت ۲ کمک می‌کند تا ویژگی فوق العاده نازک خود را نشان دهد.

این موبایل تاشوی شگفت‌انگیز از آینده آمده است!

با باز کردن پنل‌ها این موبایل تبدیل به تبلتی ۱۰ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ می‌شود که بسیار بزرگتر از صفحه نمایش‌های تقریبا ۷ اینچی است که تلفن‌های تاشو فعلی دارند. این موبایل به جای یک تبلت کوچک تبدیل به یک تبلت با اندازه کامل می‌شود.

این موبایل تاشوی شگفت‌انگیز از آینده آمده است!

اگر این تلفن همراه تا شده را در جهت عمودی بچرخانید و پایین‌ترین پنل را کمی تا کنید، می‌توان دستگاه را روی میز تکیه داد. یک صفحه کلید مجازی نیز روی صفحه ظاهر می‌شود که به آن کمک می‌کند به یک لپ‌تاپ شگفت‌انگیز زیبا تبدیل شود. تکنو می‌گوید که لولاها بسیار قوی هستند و در مرحله آزمایش باید از ۳۰۰ هزار بار تا شدن عبور کنند و در عین حال چین و چروک آنها به حداقل برسد. داشتن دو لولا بی شک به معنای چین و چروک خوردن بیشتر است.

این موبایل تاشوی شگفت‌انگیز از آینده آمده است!

تکنو همچنین بر روی نرم‌افزاری جادویی کار کرده است تا آیکون‌ها و رابط کاربری با جهت‌گیری گوشی سازگار شوند. به عنوان مثال، تلفن می‌تواند بین دو نفر قرار گیرد که هر کدام می‌توانند از یک طرف صفحه استفاده کنند. این می‌تواند برای همکاری یا برای کار ترجمه مفید باشد، درست همانطور که در سامسونگ و گوگل دیده‌ایم. سایر مشخصات سخت‌افزاری مشخص نیست، اما می‌توانیم ببینیم که دارای سه دوربین در داخل یک بخش جانبی برجسته است و تا حدودی شبیه به Huawei Mate XS به نظر می‌رسد. نقطه ضعف احتمالی طراحی این دوربین این است که ممکن است تلفن همراه به خوبی روی میز نخوابد.

تکنو زمان تولید آن را اعلام نکرده است.

انتهای پیام

نظر شما