شناسهٔ خبر: 68396036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اورژانس : ۲ امدادگر البرزی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

کرج - ایرنا- رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز اعلام کرد: ۲ کارشناس اوژانس استان حین انجام ماموریت، توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

دکتر  احمد مهدوی روز چهارشنبه در تشریح این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پی تماس تلفنی برخی شهروندان مبنی بر سقوط یک فرد از ارتفاع، بلافاصله ۲ امدادگر مرکز فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این درخواست تلفنی اعلام شده بود که فردی با سقوط ار ارتفاع دچار مصدومیت شده اما امدادگران اورژانس پس از حضور در محل با وضعیت دیگری مواجه شدند.

مهدوی گفت : امدادگران در محل مشاهده کردند که هیچ فردی از ارتفاع سقوط نکرده بلکه تعدادی براثر مصرف یک نوع ماده به احتمال مشروبات الکلی تعادل روحی و جسمی خود را از دست داده اند.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی البرز اظهار کرد: امدادگران اقدامات اولیه برای درمان این افراد را شروع کردند که یکی از همراهان بیماران اقدام به جابجایی خودسرانه آمبولانس با نیت نامشخص کرد لذا با مقاومت امدادگران، آمبولانس از دست فرد خاطی خارج شد.

وی ادامه داد: در این زمان با درگیری فیزیکی همراهان بیماران که خارج از وضعیت طبیعی بودند ۲ امدادگر دچار آسیب‌های جسمی شدند و آمبولانس نیز خسارت دید.

مهدوی گفت : ۲ امدادگر مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که وضعیت جسمی آنها رضایت بخش است.

وی بیان کرد : بر اساس هماهنگی و پیگیری های حقوقی و قضایی بلافاصله چهار نفر ضارب این حادثه دستگیر شدند.

یک ماه پیش نیز یکی دیگر از امدادگران اورژانس البرز توسط همراهان بیمار مصدوم شد.

نظر شما