شناسهٔ خبر: 68326744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام‌جمعه گلپایگان:

اولویت اصلی دولت اقتصاد و فرهنگ باشد

امام‌جمعه گلپایگان با تاکید بر فاصله گرفتن دولت از حواشی، گفت:دولت چهاردهم به صورت ویژه به موضوع اقتصادی و فرهنگی کشور بپردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه دوم شهریور- در خطبه‌های نماز جمعه شهر. گلپایگان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی پیام‌های سیاسی، اجتماعی و تقویتی برای امت اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه دوم شهریور آغاز هفته دولت است که مزین به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر شده است، گفت: امید می‌رود دولتمردان جمهوری اسلامی با الگو گرفتن از سیره و روش این دو شهید بزرگوار، و شهدای خدمت در جهت گره‌گشایی از مشکلات کشور گام بردارند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه شروع کار دولت چهاردهم با هفته دولت تقارن شد، افزود: مجلس تمام قد با کابینه دولت چهاردهم همراهی کرد بنابراین باید دولت هم به نحو احسن جواب این اعتماد رو را با عمل به وعده‌های خود بدهد.

کرامتی با بیان اینکه ممکن است نیروهای دلسوز انقلاب نقدهایی به اعضای کابینه دولت داشته باشند، افزود: دولت در نصب‌هایی که در زیرمجموعه‌های خود دارد به معیارها و ملاک‌هایی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح شده است توجه کند.

وی با تاکید بر اینکه شعار دولت چهاردهم "ما می‌توانم" باشد زیرا دوران نمی‌توانیم سپری شده است، گفت: برخی دولت‌ها برای فرافکنی درگیر حواشی شدند که این رویکرد تضعیف فرصت‌ها بود.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری از شهید رئیسی به عنوان یک نقطه قوت سخن به میان آوردند، افزود: دولت‌ها با استفاده از رویکرد آیت الله رئیسی موفق خواهند شد.

کرامتی با تاکید بر اینکه دولت چهاردهم به صورت ویژه به موضوع اقتصادی و فرهنگی کشور بپردازد، ادامه داد:
دولت بر اتحاد و انسجام داخلی توجه کند و حواشی و اختلافات جناحی و سیاسی را دنبال نکند.

نظر شما