شناسهٔ خبر: 68326683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم هما نماینده فارس در لیگ دسته یک والیبال  کشور شد

شیراز-ایرنا-  سرپرست هیات والیبال فارس اعلام کرد: تیم هما به عنوان نماینده این استان در رقابت های والیبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور حضور دارد.

صاحب‌خبر -

منوچهر اسدی پویا جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به علاقه مندان زیاد اما سالها بود که فارس در لیگ دسته یک کشور سهمی نداشت از این رو با همکاری حسین اسفندیاری رئیس هیات والیبال شهرستان کوار، فدراسیون والیبال و حمایت یاسین سلمانی به عنوان نیک اندیش ورزش دوست، تیمی متشکل از بازیکنان بومی شکل گرفته تا فارس در لیگ دسته یک کشور نماینده داشته باشد .

وی تاکید کرد: همدلی در نزد جامعه والیبال فارس موجب می شود دوباره شاهد شکوفایی این رشته پرطرفدار باشیم ضمن اینکه مقدمات حضور یک تیم از بانوان فارس در لیگ کشور فراهم شده است و امیدواریم این تیم هم مورد حمایت قرار گیرد تا زمینه حضور مجدد بانوان فارس در لیگ کشور فراهم شود.

تیم هما نماینده فارس در لیگ دسته یک والیبال  کشور شد اسدی پویا سرپرست هیات والیبال فارس

این پیشکسوت رسانه فارس ادامه داد: متاسفانه بیش از سه سال است والیبال فارس به صورت سرپرستی اداره می شود اما مقدمات برگزاری مجمع انتخابی رییس هیات فراهم شده است و به زودی انتخابات برگزار می شود.

اسدی پویا افزود :رقابت های والیبال دسته یک مردان کشور از بیست و سوم شهر یورماه سال جاری با حضور ۲۰ تیم و در۲ گروه برگزار می شود و تیم هما فارس در گروه دوم قرار دارد.

نظر شما