شناسهٔ خبر: 68317341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

محور کندوان یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران از یک‌طرفه شدن محور کندوان به دلیل حجم تردد پرحجم و ترافیک سنگین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یداله جهان‌تاب عصر امروز _پنجشنبه یکم شهریور _ در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جاده‌های ترافیکی استان اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محورهای مواصلاتی این استان پرحجم با ترافیک سنگین گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه حجم تردد از سوی راهوران در حال کنترل است، افزود: در محور چالوس و کندوان شاهد ترافیک سنگین هستیم تا بر اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سمت تهران به چالوس مسیر را یک‌طرفه انجام دهیم.

رئیس پلیس راه مازندران تردد در محور هراز را تردد پرحجم و ترافیک سنگین عنوان کرد و گفت: این حجم تردد در محدوده سپاه سد و محدوده شمال به جنوب و بالعکس و در محدوده شنگلده و آب اسک به شکل دو طرف گزارش می‌شود.

جهان تاب با اشاره به اینکه تردد در محور سوادکوه نیز روان است، تصریح کرد: با وجود آن در برخی نقاط از جمله شیرگاه و زیرآب شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به حجم ترافیکی که داریم لازم است رانندگان عجله و شتاب نداشته باشند و از توقف در حاشیه محورهای پر خطر کوهستانی پرهیز کنند، یادآور شد: لازم است رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز اجتناب کرده و سرعت و سبقت غیرمجاز انجام ندهند.

نظر شما