شناسهٔ خبر: 68303272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیم خوبی جمع کردیم ولی نیاز به هماهنگی داریم؛

تارتار: در بازی با استقلال محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر از نمایش و آمادگی استقلال خوزستان حریف هفته دوم تیمش تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از اولین دیدار تیمش که روز آینده از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر مقابل استقلال خوزستان برگزار می‌شود اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی‌ها در هفته اول نشان داد که تیم‌ها خیلی با هم فاصله ندارند. آنالیزی که از استقلال خوزستان داشتیم تیم بسیار خوبی هستند. به خصوص در ضدحملات برنامه دارند. باید خیلی هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم. باید کاملا بازیکنان را توجیه کنیم تا با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم.
او ادامه داد: با توجه به اینکه هفته قبل شکست خوردیم، محکوم به برد هستیم. با بچه‌ها هم صحبت کردیم و توجیه هستند. امیدوارم با قدرت بازی کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

ویدئو: 350796

مهدی تارتار در واکنش به این سوال که آیا فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد اینطور توضیح داد: خب احتمالا در حد یکی دو بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند. در پست‌هایی از نظر کمیت دچار مشکل هستیم و نیاز به تقویت داریم. در حال بررسی هستیم و اگر بازیکن خوب و با کیفیت پیدا کنیم، جذب می‌کنیم. 
سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: امسال جذب بازیکن سخت بود. معمولا سال گذشته تیم‌ها دو ساله بستند و بازیکن آزاد خیلی کم بود. سعی کردیم با توجه به موجودی بازار بازیکنان خوبی را جذب کنیم. باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. تیم خوبی را جمع کردیم و نیاز به هماهنگی داریم که سعی می کنیم با تلاش شبانه‌روزی به هماهنگی هم برسیم.

نظر شما