شناسهٔ خبر: 68297149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده چوپانان به انارک بازگشایی شد

اصفهان- ایرنا- جاده مسدود شده ناشی از ریزش کوه در محور چوپانان به انارک در استان اصفهان بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری این استان گفت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز(چهارشنبه)، ریزش سنگ از کوه در محل زنجیرگاه در محور چوپانان به انارک واقع در۸۰ کیلومتری شهر نایین، به انسداد یک طرف این محور منجر شد.

منصور شیشه‌فروش افزود: بلافاصله عوامل مدیریت بحران شهرستان نایین و تیم‌های فنی و عملیاتی اداره راهداری و پلیس راه به محل اعزام و اقدام به ایمن سازی محور و کنترل ترافیک خودروها کردند.

وی تصریح کرد: با اعزام ماشین‌آلات به محل، اقدامات لازم برای شکستن سنگ‌های فرو ریخته شده بر سطح جاده و انتقال آن از محل و بازگشایی جاده صورت گرفت و این محور اکنون گشوده شده است.

شیشه‌فروش ادامه داد: این حادثه، خسارت جانی برای سرنشینان خودروهای عبوری دربرنداشت.

جاده چوپانان به انارک بازگشایی شد

وی خاطرنشان کرد: ریزش سنگ بدلیل تغییرات شدید دما طی فصول مختلف از جمله سرما و بارندگی‌های زمستانی و گرمای شدید در ماه‌های اخیر و سست شدن دیواره ارتفاعات رخ می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان اداره کل صمت و اداره کل راهداری برای بررسی و اجرای طرح کاهش خطرهای احتمالی و تثبیت دیواره ارتفاعات و پیشگیری از وقوع حوادث محتمل به محل اعزام شده‌اند.

به گزارش ایرنا، انارک یکی از شهرهای کویری اصفهان است که در شمال شرقی این استان و در شهرستان نایین قرار دارد.

فاصله انارک تا نائین ۷۷/۳ کیلومتر و فاصله اصفهان تا انارک ۲۲۳ کیلومتر است، این شهرستان از شمال شرقی به چوپانان و از شمال غربی به زواره می‌رسد.

نظر شما