شناسهٔ خبر: 68292001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

از بازی Mafia: The Old Country رونمایی شد

در پایان مراسم افتتاحیه گیمزکام، شرکت 2K به طور رسمی از بازی Mafia: The Old Country رونمایی کرد. این عنوان که در Unreal Engine 5 توسعه یافته، قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

صاحب‌خبر -

رونمایی کامل از این بازی در آذر ماه امسال انجام خواهد شد. در توضیحات تریلر آمده است: «منشأ جنایت سازمان‌یافته را در Mafia: The Old Country، یک داستان خشن گروه‌های خلافکاری کشف کنید که در دنیای زیرزمینی وحشیانه سیسیل دهه ۱۹۰۰ می‌گذرد».

«برای زنده ماندن در این دوران خطرناک و نابخشودنی بجنگید، با اکشنی که با رئالیسم معتبر و داستان‌گویی غنی که مجموعه مافیایی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته، بار دیگر شکل گرفته است».

از بازی Mafia: The Old Country رونمایی شد

از بازی Mafia: The Old Country رونمایی شد

مدتی است که خبر داشتیم توسعه یک بازی مافیا جدید آغاز شده است. با این حال، هرگز در هیچ خبر رسمی توسط Take-Two Interactive و 2K اعلام نشده بود.

پس از انتشار، بازی Mafia: The Old Country برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، سیم کارت هوشمند با قابلیت اتصال به سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل را در بازار عرضه کرده است. این سیم کارت به کمک فناوری هوشمندی، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش شبکه را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی درباره چگونگی دریافت این سیم کارت هستید، حتما به سایت شاتل موبایل سر بزنید.

نظر شما