شناسهٔ خبر: 68284094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نماینده موافق: وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند دریچه جدیدی را به روی حوزه گردشگری باز کند

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: باتوجه به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری کشور، گزینه پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری می‌تواند دریچه‌ جدید را به روی این بخش باز کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حمیدرضا کاظمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای صالحی امیری به مرز پختگی و بالندگی از حیث دانش، تجربه و علم در جایگاه رفیعی هستند. همچنین آقای صالحی امیری در مسیر انقلاب و ولایت بوده و خدمات زیادی را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه صالحی امیری در مسئولیت‌هایی همچون وزارت فرهنگ، سرپرستی وزارت وزرش و جوانان و ریاست کمیته ملی المپیک فعالیت کرده‌اند گفت: فعالیت‌های صالحی امیری در حوزه دیپلماسی فرهنگی می‌تواند گره کور این حوزه را باز کند. همچنین صالحی امیری می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری موجود در کشور مسیر جدید را در این بخش باز کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه جهانیان ایران را به فرهنگ، ادب و هنر می‌شناسند ادامه داد: به مواقع باید تاکید کنم آقای صالحی امیری می‌تواند نماد این فرهنگ و هنر باشد لذا با توجه به ظرفیت‌هایی که از وی سراغ داریم امیدواریم ایشان از این ظرفیت‌ها در راستای انتفاع ملی استفاده کنند.

کاظمی با بیان اینکه کشور‌هایی در دنیا وجود دارند که سرمایه‌های ایران را ندارند گفت: این کشور‌ها همواره با جذب گردشگر و توریست کشور خود را اداره می‌کنند. این در حالی است که ایران سرمایه‌های عظیم گردشگری، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و صنایع دستی زیادی دارد و می‌تواند به عنوان یک مرجع، برای گردشگران دنیا شناخته شود.

وی با بیان اینکه استان لرستان ظرفیت‌های عظیم خدادادی زیادی دارد ادامه داد: این استان می‌تواند به رشد و شکوفایی گردشگری کمک کند لذا با توجه به سوابقی که از آقای صالحی امیری داریم امروز از سر اعتماد عمیق حمایت خود را از وی اعلام می‌کنیم، همچنین باید به این نکته اشاره کنم که تمامی تشکل‌های مربوط به گردشگری حمایت خود را از صالحی امیری اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما