شناسهٔ خبر: 68277120 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رشد ۲۴ درصدی سود خالص پتروشیمی فن‌آوران

میزان سود( زیان) خالص شرکت پتروشیمی فن‌آوران از ۶.۹۱۳.۵۸۱ میلیون ریال انتهای خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۸.۵۵۴.۶۳۳ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۲۴ درصد رشد روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در اطلاعات و صورت های مالی میاندره ای( ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳) شرکت پتروشیمی فن آوران با نماد "شفن"، و سرمایه ثبت شده ۳۰.۹۵۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران آمده است؛

میزان درآمدهای عملیاتی شرکت پتروشیمی فن آوران از ۲۴.۵۰۱.۱۰۷ میلیون ریال خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۲۸.۰۰۹.۰۶۵ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۱۴ درصد رشد همراه شده است.

همچنین میزان سود( زیان) ناخالص این شرکت نیز در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۱۲.۰۵۰.۷۲۴ میلیون ریال رسیده این در حالی است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۸.۴۱۸.۷۵۴ میلیون ریال بود که با رشد ۴۳ درصدی روبرو شده است.

هزینه های فروش، اداری و عمومی شرکت پتروشیمی فن آوران نیز از ۳.۵۱۷.۲۷۵ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۴.۴۹۹.۰۹۸ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده که با ۲۸ درصد افت همراه شده است.

سایر درآمدهای این شرکت نیز با رشد ۴۱ درصدی همراه شده است و از ۲۳۲.۶۶۵ میلیون ریال انتهای خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۳۲۷.۹۲۹ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است.

سود( زیان) عملیاتی این شرکت نیز از ۵.۱۳۴.۱۴۴ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۷.۸۷۹.۵۵۵ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۵۳ درصد رشد همراه شده است، همچنین میزان سود (زیان) خالص شرکت پتروشیمی فن‌آوران نیز از ۶.۹۱۳.۵۸۱ میلیون ریال انتهای خرداد ماه ۱۴۰ به(۸.۵۵۴.۶۳ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه سال جاری سیده است که با ۲۴ درصد رشد روبرو شده است

 

رشد ۲۴ درصدی سود خالص پتروشیمی فن‌آوران

 

رشد ۲۴ درصدی سود خالص پتروشیمی فن‌آوران

انتهای پیام/

نظر شما