شناسهٔ خبر: 68273378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبرداد

پیگیری راه‌اندازی خوابگاه متاهلی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

شهره اکبری

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تأکید براینکه پیگیر راه‌اندازی خوابگاه متأهلی برای این دانشگاه هستیم، گفت: با توجه به اعضای هیأت علمی و تعداد دانشجویان متأهل دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای حمایت از جمعیت جوانی پیگیر راه‌اندازی خوابگاه متأهلی برای این دانشکده هستیم.

صاحب‌خبر -

الهه عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای رفاه حال دانشجویان خود در حال حاضر دارای دو خوابگاه دخترانه و پسرانه در محل بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان است.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۲۰ نفری خوابگاه دخترانه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، افزود: در حال حاضر ظرفیت خوابگاه پسرانه این دانشکده نیازمند توسعه بوده و با توجه به افزایش تعداد رشته های تحصیلی این دانشکده در مهرماه امسال باید نسبت به توسعه خوابگاه‌ها اقدام داشته باشیم. 

عزتی با بیان اینکه برای مرتفع شدن مشکل خوابگاه با افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد که در آینده نزدیک بهره‌برداری آن محقق می‌شود، از سازه بیمارستان امیرالمومنین برای خوابگاه متاهلی استفاده خواهیم کرد، اضافه کرد: علاوه بر این درخواست ۳۰ میلیارد تسهیلات برای خرید خوابگاه داده‌ایم که این درخواست تا مراحلی نیز با بانک پیش رفته است.

این مقام مسئول همچنین از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پروژه ساختمان دانشکده پرستاری این‌ شهرستان با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه در تابستان سال‌جاری، در اول مهرماه  ۱۴۰۳ دانشجویان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در این ساختمان مستقر خواهند شد.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۴۹ پزشک بوده که از این تعداد، ۱۵ پزشک عمومی و ۳۸ پزشک متخصص هستند، ضمن اینکه با توجه به خروج برخی از این پزشکان متخصص به دنبال جذب پزشکان متخصص در رشته‌های تخصصی موجود شهرستان برای امسال هستیم.

انتهای پیام 

نظر شما