شناسهٔ خبر: 68272023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قانون پی‌اس‌جی بعد از جدایی امباپه تکرار می‌شود

بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن برای دومین فصل متوالی برای انتخاب کاپیتان تیم رای‌گیری خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته، نقش مارکینیوش 30 ساله به عنوان کاپیتان در پاری‌سن‌ژرمن زیر سوال رفت. در میان تغییرات چشمگیر در باشگاه با تغییر سرمربی و بازسازی تیم، دو رای‌گیری برای انتخاب کاپیتان در باشگاه وجود داشت.

اولین رای‌گیری به صورت عمومی بین بازیکنان پی‌اس‌جی برگزار شد و دومین رای‌گیری به صورت ناشناس برگزار شد تا مارکینیوش برای یک فصل دیگر بازوبند را در اختیار داشته باشد.

در حالی که مارکینیوش فصل بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته داشت، فابریس هاوکینز، روزنامه‌نگار رادیو مونت کارلو گزارش داده که این فصل هم بازیکنان پی‌اس‌جی برای انتخاب کایپتان خود رای گیری خواهند کرد.

2070416

برخلاف برنامه فصل گذشته که هر دو نظرسنجی در عرض یک هفته در اواسط آگوست بود، این رأی‌گیری پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برگزار می‌شود.

مارکینیوش به دنبال حفظ بازوبند خواهد بود و عملکرد او در فصل گذشته نشان می‌داد که هرگز تمایلی برای از دست دادن این افتخار ندارد.

فصل قبل او به عنوان کاپیتان اول انتخاب شده بود و پس از آن به ترتیب دانیلو پریرا، پرسنل کیمپمبه و کیلیان امباپه به ترتیب به عنوان کاپیتان دوم تا چهارم انتخاب شده بودند.

نظر شما