شناسهٔ خبر: 68269437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

تردد بیش از یک میلیون و ۱۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از اول ماه صفر تا دیروز (۱۳ ماه صفر) یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۸ زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از اول ماه صفر تا دیروز (۱۳ ماه صفر) یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۸ زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کرده اند که از این تعداد ۸۸۳ هزار و ۴۹۹ زائر از مرز شلمچه و ۲۳۶ هزار و ۵۴۹ زائر از مرز چذابه تردد کرده اند.

محمد جولانژاد افزود: در این مدت ۶۰۸ هزار و ۱۶۵ زائر ایرانی و ۴۸ هزار و ۶۸۳ زائر خارجی از مرز شلمچه و ۱۵۷ هزار و ۶۰۹ زائر ایرانی و ۱۷ هزار و ۷۱۷ زائر خارجی از مرز چذابه برای شرکت در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین وارد کشور عراق شدند. همچنین ۲۰۷ هزار و ۹۷۰ زائر ایرانی و ۱۸ هزار و ۶۸۱ زائر خارجی از طریق مرز شلمچه و ۵۶ هزار ۴۴۷ زائر ایرانی و ۴۷ هزار و ۷۶ زائر خارجی پس از زیارت حرم نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق مرز چذابه وارد میهن اسلامی شدند.

وی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۵۶ هزار و  ۹۱ تردد در پایانه‌های مرزی استان خوزستان به ثبت رسید که از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۶۹۸ تردد از مرز شلمچه و  ۳۹ هزار و ۳۹۳ تردد در مرز چذابه انجام شده است.

نظر شما