شناسهٔ خبر: 68265599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهروندخبرنگار زنجان؛ شهروندخبرنگار زنجان؛

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی کوی ارم زنجان برای تحویل زمین بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی کوی ارم زنجان برای تحویل زمین

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی کوی ارم (لیل آباد) شهرستان زنجان ابراز نگرانی کرد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح نهضت ملی مسکن راهکارمناسبی را برای مستاجران به وجود آورد تا پلی برای خانه دار شدن آنها باشد. این روز‌ها متقاضیان مسکن ملی کوی ارم (لیل آباد) در شهرستان زنجان از بلاتکلیفی سه ساله برای دریافت دریافت زمین خود گلایه دارند.

ماجرا از این قرار است؛ متقاضیان سال ۱۴۰۰ در این طرح ثبت نام کردند و آورده اولیه را پرداخت کردند و با وجود اینکه بخشی از مبلغ واریز شده برداشت شده است، اما همچنان زمینی به آنها تحویل داده نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.  

 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و خسته نباشید؛ سال ۱۴۰۰ در نهضت ملی ثبت نام انجام دادم و در سال ۱۴۰۱ بعد از دریافت پیامک از راه و شهرسازی زنجان مبنی بر واریز آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی اقدام به واریز ۴۰۰میلیون ریال در بانک مسکن واریز کردم که حق برداشت این مبلغ فقط در اختیار راه و شهرسازی بود نمودم و بعد از دو ماه نیمی از این مبلغ از حساب بنده و ۳۵۰۰ نفر از متقاضیان که معادل ۷۰۰میلیارد ریال است را برداشت کرده‌اند ولی علی رغم پیگیری متعدد و نامه نگاری از مسئولان شهرستان زنجان و بانک مسکن کسی از این مبلغ برداشت شده تاکنون هیچ جوابی از مسولان ذکر شده به بنده و سایر متقاضیان کوی ارم (لیل آباد) داده نشده است خواهشا پیگیری کنید ضمنا قرار بود زمین به متقاضیان کوی ارم اختصاص بدهند که این مورد هم علی رغم پیگیری متقاضیان بعد از ۳ سال بلاتکلیف است و حتی محل پروژه مشخص نشده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

نظر شما