شناسهٔ خبر: 68202394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۰رام قطار زائران را به مرز شلمچه می‌رسانند+فیلم

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و فرماندهی قرارگاه اربعین شلمچه گفت: ۴۰ رام قطار کار حمل و نقل ریلی زائران را انجام می دهند؛ همچنین ۲ ریل باس کار انتقال رایگان زائران از خرمشهر تا پیانه مرزی شلمچه را انجام می دهند.

صاحب‌خبر -

ولی الله حیاتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مرز شلمچه با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون 310هزار نفر از مرزهای خوزستان به عتبات مقدس عالیات مشرف شده اند، گفت: از این تعداد 250هزار نفر از مرز بین المللی شلمچه و 60هزار نفر از مرز چذابه عبور کردند.

وی افزود: مرز بین المللی شلمچه  به عنوان دومین مرز پردد زائران اربعین در کشور است که در این باره تمهیدات ویژه ای برای تسهیل در تردد زائران و توام با امنیت اندیشه شده است.

حیاتی گفت: 40 رام قطار کار حمل و نقل ریلی زائران را انجام می دهند؛ همچنین 2ریل باس کار انتقال رایگاه زائران را از خرمشهر تا پیانه مرزی شلمچه را انجام می دهند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و فرماندهی قرارگاه اربعین شلمچه با بیان اینکه 150اتوبوس خط واحد در 3شیفت از پارکینگ تا پایانه مرزی کار جا به جایی را انجام می دهند گفت: 35 مترمربع سایه بان، مه پاش، 15 اتاق سرد، یک بیمارستان 64تخت خوابی، 3درمانگاه  در مرز شلمچه اقداماتی هستند که برای مقابل با گرمازدگی  زائران اربعین در مرز شلمچه انجام شده است.

وی با بیان اینکه 48گیت خروج وورود در مرز شلمچه فعال است گفت: 250موکب آماده پذیرایی شبانه از زائران اربعین هستند.

در ادامه ویدیی از حال و هوای میعادگاه عاشق مرز شلمچه مشاهده می کنید.

 

.

 

 

 

انتهای پیام/735

 

برچسب‌ها:

نظر شما