شناسهٔ خبر: 68173978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نوری قزلجه؛ گزینه‌ای آشنا به کشاورزی و حامی برون‌سپاری

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گفت: نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی کشاورزی، با داشتن تجربه و آگاهی در حوزه کشاورزی، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده است. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گفت: نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی کشاورزی، با داشتن تجربه و آگاهی در حوزه کشاورزی، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده است.

صاحب‌خبر -

حمید کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، با اشاره به انتصاب غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی، اظهار داشت: نوری قزلجه که سابقه اجرایی در مجلس را داشته و تحصیلات کشاورزی دارد، شناخت مناسبی از صنعت طیور و کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: اما با توجه به گفته‌ها، شنیده‌ها و نظرات ایشان، به نظر می‌رسد که به تشکل‌ها اعتقاد دارد و باور دارد که کار باید برون‌سپاری شود. امیدواریم که در رای اعتماد مجلس نیز این قول را بدهند و مسیری که در صنعت طیور ایجاد شده، با قدرت بیشتری ادامه یابد.

کاشانی در ادامه به عملکرد محمدعلی نیکبخت وزیر سابق کشاورزی، اشاره کرد و گفت: محمدعلی نیکبخت در طول یک سال گذشته عملکرد مناسبی داشتند. وی فردی دلسوز بودند و در بحث پیگیری مسائل مربوط به مرغ، تخم‌مرغ و تامین نهاده‌ها تلاش‌های بسیاری انجام دادند. امیدواریم که نوری قزلجه نیز این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهند.

وی افزود: البته هنوز زود است که درباره عملکرد غلامرضا نوری قزلجه قضاوت کنیم. ورود ایشان به این عرصه جدید است و باید چند ماهی از حضورشان بگذرد تا بتوانیم ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم. اما آقای نوری فردی آشنا به مسائل کشاورزی است و ما به به موفقیت وزیر جدید خوشبین هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما