شناسهٔ خبر: 68148603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

آتش‌سوزی تولیدی جاروبرقی شهرک جی اصفهان مهار شد/ ۱۲ نفر دچار استنشاق دود شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق در شرکت تولیدی جاروبرقی یادآوران پیروز واقع در شهرک صنعتی جی پس از چهار ساعت تلاش عوامل آتش نشانی و امدادی کنترل شد.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حریق در شرکت تولیدی سپاهان جارو واقع در شهرک صنعتی جی اصفهان، اظهار کرد: آتش سوزی ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه عصر امروز از سوله داخلی شرکت آغاز شد که بلافاصله تعداد ۱۲ تیم آتش نشانی و امدادی با تجهیزات و ماشین‌آلات اطفاییه و تانکرهای آب‌رسان برای اطفای حریق و کنترل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با گزارش وقوع حریق در شرکت تولیدی سپاهان جاروبرقی شهرک جی اصفهان، تیم‌های آتش نشانی و امدادی از سازمان آتش نشانی اصفهان، شهرداری اصفهان، شهرک‌های صنعتی جی و سجزی، آتش نشانی شهرهای قهجاورستان و آتش‌نشانی شهرک جی و شهرهای مجاور با ۳۵ دستگاه و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند تا ایمن‌سازی محل و پیشگیری از سرایت آتش به سوله مجاور عملیاتی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه‌های خودروهای نجات و تانکرهای آبرسان به محل اعزام و کنترل حریق ایمن سازی محل و جلوگیری از سرایت به واحدهای مجاور انجام شد، گفت: در اثر این حادثه ۱۲ نفر دچار دود گرفتگی شدند که درمان سرپایی توسط عوامل اورژانس و امدادی در محل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت تولیدی جاروبرقی یادآوران پیروز در برابر حریق بیمه است، خاطرنشان کرد: در اثر این حادثه خساراتی به محصولات شرکت دپوی اقلام و مواد اولیه و سازه سوله و تجهیزات و ماشین‌آلات وارد شده است، از این‌رو مراحل لکه‌ گیری و ایمن سازی کامل حریق در حال انجام است که مقرر شد عوامل آ تش‌ نشانی تا ایمن سازی کامل در محل استقرار داشته باشند.

نظر شما