شناسهٔ خبر: 68133854 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

انتقاد دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد از بی‌توجهی آشکار به آمار بالای قربانیان غیرنظامی در حمله به مدرسه «تابعین»، تکذیب ادعاها درباره نقش تهران در هک کارزار انتخاباتی رئیس جمهوری سابق آمریکا توسط نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و تأکید مشاور امنیت ملی معاون رئیس‌جمهوری آمریکا بر لزوم اقدام ارتش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از آسیب غیرنظامیان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش ایلنا،‌ مشاور امنیت ملی معاون رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مدسه «تابعین» گفت که از این حمله «عمیقا نگران» است.

- نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل ادعاها درباره نقش تهران در هک کارزار انتخاباتی رئیس جمهوری سابق آمریکا را رد و تأکید کرد که دولت ایران هیچ هدف و انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

- در پی حمله روسیه به کی‌یف پایتخت اوکراین سامانه‌های دفاع هوایی برای مقابله فعال شدند.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مماشات جامعه جهانی با صهیونیست‌ها به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجارها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم، است.

-سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در برزیل را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

- دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد که حمله اسرائیل به مدرسه «تابعین» در شهر غزه با بی‌توجهی آشکار به میزان بالای تلفات غیرنظامیان انجام شد.

- وزیر خارجه انگلیس با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «تابعین» اعلام کرد که از این اقدام «وحشت‌زده» شده است.

انتهای پیام/

نظر شما