شناسهٔ خبر: 68096806 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

حاجی‌بگلو: وعده صادق دیگری در راه خواهد بود

نایب رییس شورای عالی استان‌ها گفت: وعده صادق دیگری در راه است و تا جایی پیش خواهیم رفت که اثرات رژیم غاصب اسراییل از منطقه زدوده شود و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

موسی الرضا حاجی بگلو نایب رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست هم اندیشی اعضای این شورا با شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و رئیس سابق رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اتفاقات رخ داده در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و ظالم است که هر زمان قدرت داشته به دیگران آسیب زده است. در جنگ غزه نیز دیدیم که بدترین جنایت‌ها را کرد و با قدرت رسانه‌ای که داشت خود را مظلوم جلوه داد و نیروی مقاومت حماس را ظالم. در صورتی که می‌دانیم چه جنایت‌هایی به مردم مظلوم غزه تحمیل کرد.

وی شهادت رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: ترور این شهید والامقام در خاک ایران نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی توان تقابل رودررو با نظام جمهوری اسلامی را ندارد و رو به ترور آورده است و این البته محدود به اکنون نیست سال‌هاست به این شکل عمل کرده است و می‌کند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عقب‌نشینی نخواهیم کرد و وعده صادق دیگری در راه خواهد بود.

حاجی بگو ادامه داد: ما تا جایی پیش خواهیم رفت که اثرات رژیم غاصب اسرائیل از منطقه زدوده شود و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

وی با اشاره به حضور دبیری در دولت، بیان داشت: انصافاً این اتفاق مهمی برای شوراها بود که رئیس شورای عالی استان‌ها در این سطح وارد دولت شود و این نشان از شوراباوری رئیس جمهور دارد. از همین تریبون به دکتر دبیری تبریک می‌گویم و امیدوارم در این کار خطیر بتوانند به نحو احسن فعالیت کنند.

سخنگوی شورای شهر مشهد در پایان تصریح کرد: امیدوارم مجلس شورای اسلامی نیز با همکاری لازم روند شکل‌گیری دولت را تسریع کنند تا مسیر خدمت هموارتر شود.

مهر

نظر شما