شناسهٔ خبر: 68079332 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک مديرعامل فولاد خوزستان به مناسب روز خبرنگار

صاحب‌خبر -
پيام تبريک مديرعامل فولاد خوزستان به مناسب روز خبرنگار
خبرگزاری آریا - خبرنگاران نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا می نمایند

: به گزارش خبرگزاری آریا شرکت فولاد خوزستان، متن پیام مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار، به شرح زیر است:
بسم اللّه الرحمن الرحیم 
نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می بندد. از این روی روزنامه نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند. 
روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می نمایند.
حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا خواهند نمود.
در دنیای امروز، خبرنگاران نقش بسیار مهم و تعیین‌ کننده ‌ای به عنوان رابط بین سازمان ها، مسئولان و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری ایفا می‌نمایند.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران عزیزی که در یک سال گذشته با قلم خود یار و یاور شرکت فولاد خوزستان در بازتاب دستاوردهای این شرکت و ایجاد امید در مردم بوده اند، هفدهم مرداد ماه روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و آزادگان سنگر اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت حق سلامتی، کامیابی و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسئلت می نمایم.
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

نظر شما