شناسهٔ خبر: 68068319 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در اکران افتتاحیه فیلم «در آغوش درخت» مطرح شد؛

ارومیه استودیو بزرگ فیلم سازی است

اکران خصوصی فیلم سینمایی «در آغوش‌ درخت» در حالی برگزار شد که تاکید شد که شهرستان ارومیه به دلیل قابلیت های بصری می تواند، استودیو بزرگ فیلم سازی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روابط عمومی پروژه در ادامه گزارش داد که مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «در آغوش درخت»، محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرصا مصباح و سجاد نصرالهی نسب شب گذشته ۱۵ مردادماه با حضور هنرمندان، سینماگران، اصحاب رسانه و... در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

عبدالله روا که اجرای این مراسم را برعهده داشت، پیش از نمایش فیلم عنوان کرد: به همه هنرمندان و اهالی سینما برای حضور در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» خوشامد می‌گویم. این اثر تحسین شده در جشنواره‌های داخلی و خارجی قرارست از چهارشنبه ۱۷ مردادماه روی پرده سینماهای سراسر کشور برود.

در ادامه مراسم، مجری از کارگردان، تهیه‌کنندگان و بازیگران فیلم دعوت کرد که روی سن بیایند. 

محمدرضا مصباح یکی از تهیه‌کنندگان این اثر ضمن خوشامدگویی به حاضران بیان کرد: امروز سینمای ایران نیازمند فیلم‌های اجتماعی با زیرمتن خانواده است. «در آغوش درخت» نیز توجه و عنایت ویژه‌ای به حوزه خانواده داشته و سعی کرده است ادای دینی به ساحت خانواده به ویژه مادران داشته باشد. امیدواریم حاصل تلاش و زحمات دوستانمان به ویژه بابک خواجه پاشا که باعث افتخارم بود کنارش باشم و سجاد نصراللهی نسب که بیشتر زحمت فیلم روی دوش آن‌ها بود، دیده شود و ذائقه مخاطب را شیرین کند.

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم شاهد این باشیم که در کنار فیلم‌های خوبی که در سینما اکران می‌شود، این دست از فیلم‌ها با نگاه ویژه به خانواده بیشتر دیده شود. از همه عوامل که افتخار دادند کنار ما باشند، تشکر می‌کنم. لازم است بگویم جای مارال بنی‌آدم در میان ما خالی است، ایشان حضورشان در این فیلم درخشان بود و افتخار نداشتیم در این مراسم میزبان ایشان باشیم.

سجاد نصرالهی نسب دیگر تهیه‌کننده «در آغوش درخت» نیز مطرح کرد: به همه مهمانان حاضر در این اکران خوشامد می‌گویم. ما سعی کردیم در کنار دوستان و به زحمت دوستان کاری بسازیم از جنس آشنا با ذهن و چشم شما. «در آغوش درخت» درباره خانواده و ارزش‌هایش است و به ما می‌گوید قدر خانواده‌های خود را بیشتر بدانیم. امیدوارم این اثر لیاقت چشم‌های زیبای شما را داشته باشد.

بابک خواجه پاشا کارگردان این فیلم سینمایی نیز در سخنانی عنوان کرد: با اعماق وجودم خوشحالم در خدمت هنرمندان برجسته کشور هستیم. ما تلاش بر این داشتیم که با اعماق وجودم خدمتی کنم به پایگاهی به نام خانواده و به ویژه کودکان چراکه معتقدم با کودکان برکت به زمین نشسته است و جز آنها هیچ‌چیزی منجر به این وجود نخواهد بود. امیدوارم اگر کسی صدای من را می‌شنود، کاری کنیم که گیشه و مضمون در کنار هم قرار بگیرد چراکه قطعا روزی دنیا به بی‌ارزشی پول خواهد رسید.

در ادامه مراسم، جواد قامتی یکی از بازیگران «در آغوش درخت» گفت: این اثر به تازگی سفر خود را شروع کرده است و از این به بعد در دل شما تعریف خواهد شد و شما باید نظر خود را درباره این اثر بگویید. اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هرچه قدر از ارومیه بگوییم، کم است.

وی ادامه داد: ارومیه می‌تواند استودیو بزرگ فیلمسازی باشد به دلیل قابلیت بصری که دارد، از کوهستان و باغات بسیار بزرگ گرفته تا طبیعت بکری  که مردم را در اجتماع معظمی کنار هم آورده است. امیدوارم همانطور که در دنیا به شهرهای دارای قابلیت برای فیلمسازی کوچ می‌کنند، ما هم از قابلیت شهر ارومیه استفاده کنیم.

روح الله زمانی دیگر بازیگر این اثر در سخنانی کوتاه گفت: از همه عزیزانی که به این اکران آمدند و زمان گذاشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم از تماشای فیلم لذت ببرید.

در پایان مراسم و پیش از نمایش فیلم، رحمان تک دهقان دو قطعه با نوازندگی پیانو توسط امیرعلی اشرفی اجرا کرد.

در این مراسم محمود کلاری، سیدجمال ساداتیان، محمدحسین فرحبخش، علی اوجی، هادی کاظمی، هادی مقدم دوست، ساسان سالور، مسعود سخاوت‌دوست، علی شیرمحمدی، فضه السادات حسینی، سعید دشتی، سعید الهی، عباس یاری، امیر قادری، کورش علیانی سیاوش مفیدی، هلیا امامی، صحرا اسداللهی، ساقی حاجی پور، میترا رفیع، نیلوفر کوخانی، الهام اخوان،  روناک جعفری،... حضور داشتند.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی از چهارشنبه ۱۷ مردادماه روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود.

انتهای پیام

نظر شما