شناسهٔ خبر: 68067139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیر قلعه‌نویی در باشگاه ذوب‌آهن (عکس)

سرمربی تیم ملی ایران از امکانات و زمین چمن باشگاه ذوب‌آهن بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در روز پانزدهم شهریورماه موجب شده تا امیر قلعه‌نویی بازدیدی از امکانات این شهر برای انجام تمرین و اسکان تیمش داشته باشد.

قلعه‌نویی که تجربه فعالیت در اصفهان و سرمربیگری در سپاهان و ذوب‌آهن را دارد و خاطرات خوبی در این دو باشگاه داشته، امروز به‌طور سرزده در زمین چمن تمرینی سبزپوشان حضور یافت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از ظهر امروز با حضور در مجموعه ورزشی ملت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از زمین چمن این ورزشگاه بازدید کرد تا شرایط تمرینی تیمش پیش از دیدار با قرقیزستان در این مکان را مورد ارزیابی قرار بدهد.

2063982

در این بازدید که مدیرعامل باشگاه سپاهان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، معاونین باشگاه ذوب‌آهن، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، مدیر اجرایی تیم ملی و ... نیز حضور داشتند، امیر قلعه‌نویی شرایط زمین مجموعه ورزشی ملت را برای میزبانی از تیم ملی ایران مورد بررسی قرار داد.

قلعه‌نویی با سفر به اصفهان و بازدید از امکانات باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان برای میزبانی از تیم ملی، قرار است امشب هم مسابقه حساس طلایی پوشان مقابل شباب الاهلی امارات در مرحله نخست پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را تماشا کند.

2063983 2063984 2063985

نظر شما