شناسهٔ خبر: 68048262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعزام ۶۰ نیروی پاکبان و خدمات شهری اراک به شهر مرزی مهران

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از اعزام ۶۰ نیروی پاکبان و خدمات شهری شهرداری به شهر مرزی مهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: ۶۰ نیروی خدمات‌رسان پاکبان، به همراه ۲۳ دستگاه از ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری شهرداری به شهر مرزی مهران در آستانه فرارسیدن مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی، اعزام شدند.

وی افزود: استان مرکزی به عنوان معین شهر ایلام در ایام اربعین حسینی تعیین شده و در این ایام خدمات لازم را به زائرین حسینی ارائه خواهد داد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از اعزام ۶۰ نیروی پاکبان و خدمات شهری شهرداری به شهر مرزی مهران خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده عمده هماهنگی‌ها و برنامه‌های مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در حوزه خدمات شهری صورت گرفته و از امروز پاکبانان به منظور زیارت و استقرار در محل‌های تعیین شده راهی عتبات عالیات شدند.

فدوی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده، ۶۰ نیروی خدمات رسان پاکبان و خدمات شهری، به همراه چهار دستگاه ماشین حمل و پرس زباله، دو دستگاه ماشین آتش نشانی، یک دستگاه خاور، دو دستگاه خودرو مکانیزه چند منظوره شستشو معابر، دو دستگاه آمبولانس حمل متوفی و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت از امروز به عتبات عالیات برای زیارت و سپس شهر مرزی مهران و ارائه خدمات به زائران مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری اراک حوزه نظافت و پاکسازی پایانه مرزی شهر ایلام را شامل می‌شود، گفت: این خدمات تا پس از بازگشت زائران پیاده‌روی اربعین حسینی ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ادامه داد: همچنین ۳۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۹۶ نفر راننده و نیروی اجرایی نیز، نوزدهم مرداد ماه سال جاری به منظور خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل به زائرین مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، به شهر مرزی مهران اعزام خواهند شد.

نظر شما