شناسهٔ خبر: 68047088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عسکری:

اعتباري معادل 282 ميليارد ريال صرف پروژه‌هاي ورزشي زرين‌دشت شده است

صاحب‌خبر -
اعتباري معادل 282 ميليارد ريال صرف پروژه‌هاي ورزشي زرين‌دشت شده است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: از سال 1399 تاکنون با همکاری مسئولین شهرستان زرین دشت پروژه‌های ورزشی این شهرستان با اعتباری معادل 282 میلیارد ریال اجرایی شده است.

محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ، در تشریح اقدامات انجام شده در راستای اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان زرین دشت، گفت: با پیگیری‌های ملی و استانی صورت گرفته و تلاش فرماندار و دهیاران شهرستان زرین دشت و همچنین رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و شوراهای اسلامی، پروژه‌های ورزشی خوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و درحال تکمیل و اجرا است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اسلامی با اشاره به اینکه از سال 1399 تا کنون پروژه‌های مانند زمین چمن مصنوعی روستاهای میانده، تاج آباد، زیرآب، درهشور و حاجی‌آباد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و چمن مصنوعی روستای خلیل آباد نیز تکمیل شده است، ادامه داد: اعتبار 120 میلیارد ریالی جهت تکمیل و بهره‌برداری از 5 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با پیگیری‌های صورت گرفته اخذ شده است.
وی با بیان اینکه جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان زرین‌دشت پیگیری‌های لازم برای اخذ و تخصیص 130 میلیارد ریال انجام شده است، تصریح کرد: عملیات احداث سالن ورزشی خسویه و زمین چمن مصنوعی بزرگ شهر دبیران و همچنین نصب چمن زمین بزرگ شهرپیر از دیگر اقداماتی است که آغاز گردیده است.
عسکری با اشاره به اینکه خانه ورزش روستایی با اعتباری معادل 3 میلیارد ریال تجهیز و به بهره‌برداری رسید، افزود: جهت تکمیل، تعمیر و تجهیز سالن شهدای روستای مزایجان و اماکن ورزشی شهرستان زرین‌دشت پیگیری‌های لازم انجام و اعتبار مورد نیاز اخذ شده است.
وی ادامه داد: توزیع تعداد 300 دست البسه ورزشی به همراه توپ‌های ورزشی فوتبال، فوتسال و والیبال در بین ورزشکاران وتیم‌های ورزشی شهرستان و پرداخت کمک‌های نقدی به میزان 300 میلیون ریال به تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ استان از دیگر اقدامات انجام شده است./
پایان پیام

نظر شما