شناسهٔ خبر: 68026322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شهرداری نسبت به تشکیل ادارات ورزش شهرداری مناطق اقدام کند

رئیس کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بوده شهرداری نسبت به تشکیل ادارات ورزش شهرداری مناطق اقدام کند و گزارش آن را ارائه دهد اما این اقدام صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، زهرا شمس احسان در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا در راستای بهره برداری بهینه از فضاهای ورزشی برای ارائه خدمات با کیفیت، مدیریت یکپارچه و نظارت بر تمامی مجموعه ها، طرح اصلاحی را در شهریورماه سال قبل تصویب کرده است، اظهار کرد: هنوز برخی بندهای اصلاحی مورد اجرا قرار نگرفته است.

وی افزود: قرار بوده شهرداری نسبت به تشکیل ادارات ورزش شهرداری مناطق اقدام کند و گزارش آن را ارائه دهد اما این اقدام صورت نگرفته است. این موضوع به نیروی انسانی و مطالبات به‌حق آنها برمی گردد. شهرداری باید نسبت به ارسال علت عدم اجرای این بند اقدام کند و نتیجه را به شورا ارائه دهد.

شمس احسان با بیان اینکه وضعیت نیروهای انسانی بخش ورزش مناطق ۲۲ گانه در این سال ساماندهی نشده است، یادآور شد: حتی اگر اداره تشکیل نشد، حداقل وضعیت نیروهای انسانی مناطق باید ساماندهی شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: سازمان ورزش نمی تواند مصوبه شورا را اجرایی نکند. ما اجرای این مصوبه را پیگیری می کنیم. همین دیروز جزوه ای برای اعضا ارسال شده که در آن مصوبات اجرا شده یا نشده مورد بررسی قرار گرفته که به نظر می رسد کارنامه خوبی برای شوراست.

نظر شما